Aviseringar
Rensa alla

Tänk om... Men...? Forumlek!


Ämnesstartare

S3on: Nej, jag får inga lål ändå så...

Mad: Ja, då kan jag köpa htc vive och en bra gaming setup.

Slipper mens för resten av livet(eller slipper att flickvän/vän slipper det för resten av livet), men du måste äta en mensblodig tampong en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan jag väl göra

Hillary Clinton vinner valet över Trump.
Men Bernie blir mördad. 


   
SvaraCitera

du får möjligheten att under ett dygn se 100 år in i framtiden, men din vänstra hand förvandlas till en fot?


   
SvaraCitera

du får leva (ett friskt liv) i 100 år men du får leva helt ensam dvs utan familj, partner och vänner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, om 100 år är jag nog död.

Hade du skärt av dig armen för att rädda livet på en i din familj?


   
SvaraCitera

Lätt.

Du får möjlighet att i hemlighet ligga med en get utan att någon får reda på det. MEN om du låter bli så kommer alla människor du någonsin träffar vara övertygade om att du har legat med geten. Det går inte att övertyga dem om motsatsen. Med allt vad det innebär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Absolut inte, bryr mig inte om vad folk tror om mig.

Hade du offrat ditt liv för att rädda en okänd människa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tragiskt nog, nej, är nog för självisk

Du skulle kunna byta kön för en dag, men måste gi in i rollen som en 50årig prostituerad kvinna/man med förbokningar för den dagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej

Du skulle lära dig alla språk i världen men skulle förlora förmågan att prata ditt modersmål 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja!

Du kommer aldrig någonsin få myggbett igen, men myggornas herre flyttor hem till dig och förväntar sig en skokartong att bo i och en sockerbit varannan dag.


   
SvaraCitera

Nä, jag får nästan aldrig myggbett ändå. 

Du får återuppliva valfri dinosaurieart och säkra dess överlevnad, men då utrotas i stället alla världens pandor. Gör du det? 


   
SvaraCitera

Nej, vill inte återuppliva något 

Du får 100 000 kr i fickan, men du får även reda på vilket ÅR du ska dö (inte hur) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sure ? :d

du får bli tillsammans me den du suktar efter just precis nu o allt e nice, men du kmr aldrig kunna bli kär i någon annan? (o såklart gö ni slut inom 2-4 år som vanlit) Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej

Ditt liv fylls av ren och skär glädje
Men en umare du inte bryr dig om/ogillar mister livet (utan lidelse) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

garanterat
vore så dumt o välja bort de

du får ligga me din dröm umare
men den umaren kmr aldrig någons lyckas bli kär i någon efter de :'/


   
SvaraCitera