Aviseringar
Rensa alla

Tänk på det här


Ämnesstartare

En 7 årig flicka blir retad av en 17 årig tjej. Flickan seger inte till nån men hon går hem och är ledsen.Den stora 17:on åriga tjejen seger:RÄT ÅT HENNE ALLA RETADE MIG NÄR JAG VAR LITEN.Tycker du hon tenkte rät det tycker inte jag.

När jag drog till skolan en gång såg jag den 7 åriga flickan bråka med den 17on åriga och hennes kompis så det var två mot 1 och hennes kompis hette adam.

Adam föshökte dra in mig i slagsmålet och sparkade mig men då ströp den 7 åriga flickan honom och baxa honom på ansiktet och adam aa han blev red kort sakt

Den 7 åriga flickan är den bästa väldigt cool för att vara så ung hon är starkast i hela gröndal hon är 7 år och e cool och hon har 1 pojkvan och han heter sebastian hon går i 1 an om non kille vill bli hennes kille ring 0704422401


   
Citera
Ämnesstartare

semst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paleface:

semst

Höredu seg inte till mig att jag inte kan stava du stavar själv inte rät.Förettsen du behöver inte vara en språk POLISSSSSSSSSSSSSSS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glorious! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

Höredu seg inte till mig att jag inte kan stava du stavar själv inte rät.Förettsen du behöver inte vara en språk POLISSSSSSSSSSSSSSS.

assow abo ler dej svenschka [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

seger

aspie:

RÄT

aspie:

rät

aspie:

tenkte

Hela skiten förstörs på din särstavning 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aspie är konstig, det har jag fått bekräftat för längesedan. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar inte[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera

Du måste va ett troll, ja asså ett riktig troll? som bor i skogen?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MITT JÄVLA TELEFONNUMMER!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan det var för fan det bästa jag någonsin har läst... eller... not. Whats the point in it?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera