Aviseringar
Rensa alla

tänk vad mycket vi vet


Ämnesstartare

i teorin som vi aldrig tillämpar i praktiken

tänk om vi gjorde det vi borde 

hade vi mått bra då?

stämningsbild:

image_352.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

jag håller faktiskt på och testar just detta i skrivande stund och resultaten hittills är enastående positiva hm hm hm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
jag håller faktiskt på och testar just detta i skrivande stund och resultaten hittills är enastående positiva hm hm hm

hur gör du?


   
SvaraCitera
mynona

Ja det flesta människor är som eunucker - de vet hur det ska göras, men de kan inte göra det själv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad borde vi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: hur gör du?

överjaget och detet närmar sig slutet av sin långa och utmattande kamp... man måste backa upp överjaget som fan annars går det inte...
ursäkta den freudianska terminologin ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

överjaget och detet närmar sig slutet av sin långa och utmattande kamp... man måste backa upp överjaget som fan annars går det inte...
ursäkta den freudianska terminologin ^_^

hur jobbigt är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: hur jobbigt är det?

ibland är det kämpigt som f*n och ibland är det jättetråkigt.. men i längden så är det det enda alternativet tror jag iaf för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

ibland är det kämpigt som f*n och ibland är det jättetråkigt.. men i längden så är det det enda alternativet tror jag iaf för mig

det är jobbigt, inte svårt. så ska man tänka. man kan inte gå runt och må dåligt hela tiden, helt jävla idiotiskt att vi fungerar så. 

du har fått mig att rycka upp mig några gånger. är tacksam över det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: det är jobbigt, inte svårt. så ska man tänka. man kan inte gå runt och må dåligt hela tiden, helt jävla idiotiskt att vi fungerar så. 

du har fått mig att rycka upp mig några gånger. är tacksam över det.

vi mår dåligt i längden av allt som inte är direkt bidragande till att säkerställa vår avkommas överlevnad typ ^_^ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

vi mår dåligt i längden av allt som inte är direkt bidragande till att säkerställa vår avkommas överlevnad typ ^_^ 

lönt att leva då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: lönt att leva då

givetvis en av mina patenterade överdrifter 


   
SvaraCitera

Tror fan det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

givetvis en av mina patenterade överdrifter 

hur mycket betalar du per år i patent?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: hur mycket betalar du per år i patent?

oftast din mamma


   
SvaraCitera