Aviseringar
Rensa alla

Tänker du mycket?


Ämnesstartare

Hur mycket tänker ni? För jag tänker mycket och ibland funderar jag på om andra tänker lika mycket eller mer än mig, har nästan svårt att tro det ibland. Men vet att det ändå är så. Men jag tänker för mycket, så ah.

Tänker ni mycket? Beskriv er tänknings process typ. 


   
Citera
Ämnesstartare

jag vet inte jag räknar inte tankar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förlåt för drygt svar är inte på humör men; ja, jag tänker väl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tänker hela tiden..framföraltl jobbigt när jag ska sova, tar mig flera timmar att somna.


   
SvaraCitera
reben

nej oftast inte alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: jag vet inte jag räknar inte tankar

Var lite drygt asså 🙁

sicilianmind: förlåt för drygt svar är inte på humör men; ja, jag tänker väl

Vill du prata om det?

herr.göransson: jag tänker hela tiden..framföraltl jobbigt när jag ska sova, tar mig flera timmar att somna.

Samma för mig ofta. Vad tänker du på typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: nej oftast inte alls

Finner detta svårt att tro faktiskt.


   
SvaraCitera
reben

patrick bateman:

Finner detta svårt att tro faktiskt.

vfr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: vfr

Alla tänker oftast 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Samma för mig ofta. Vad tänker du på typ?

allt möjligt, oftast negativa saker som får mig att må dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker sjukt mycket på allt möjligt precis hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, men inte kreativt. 


   
SvaraCitera

Väldigt mycket. När nån frågar vad jag tänker på blir jag dock helt ställd och det känns som min hjärna svartnar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart man tänker någorlunda mycket. Tänka gör så att man får fram en noggrannhetsuppställning av framtida handlingar och rättsbedömda uttryck. Tänka igenom mycket tyder en viss "smarthet" Beror såklart om vad du tänker på trots allt... 
   Men det är bra att tänka istället för att bara göra. På så sätt får du fram din egna uppfattning och en klarare bild av vad som sker, skett eller så småningom ska ske.
   Svårt att tro att man kan tänka för mycket... Men det är klart att du kan, man ska inte tänka för mycket på diverse värre ting som "oro" eller sådant som gör mer illa en gott.

Men det låter bra hörrö, själv tänks det rätt så mycket här också. Så kan man ju alltid hoppas på att politikerna tänker nått määh..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr.göransson: allt möjligt, oftast negativa saker som får mig att må dåligt.

Mm det känner man igen.

Carolineelisabeth95: Tänker sjukt mycket på allt möjligt precis hela tiden

Ja så är det för mig med, ofta mycket random grejer också som knappt har betydelse.

Schism: ja, men inte kreativt.

Tumme ned

Fantastiskt: Väldigt mycket. När nån frågar vad jag tänker på blir jag dock helt ställd och det känns som min hjärna svartnar.

Haha precis!! Min morsa frågar ofta det och jag får typ exakt den reaktionen. 

Ibland tänker jag tom så mycket på saker som inte hänt att jag tror de har hänt, är bisarrt. 

Xuzkie: Men det låter bra hörrö, själv tänks det rätt så mycket här också. Så kan man ju alltid hoppas på att politikerna tänker nått määh..

Jag känner mig faktiskt ofta smart Rodnar


   
SvaraCitera