Aviseringar
Rensa alla

Tänker du mycket?


Ämnesstartare

Alldeles för mycket.Galen


   
SvaraCitera
mynona

utan något som helst uppehåll. fick som barn höra att jag tänkte för mycket och förstod inte hur man kunde undvika det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: Alldeles för mycket.

Smarta tankar? Random tankar eller vardagliga tankar? 🙂

mynona: utan något som helst uppehåll. fick som barn höra att jag tänkte för mycket och förstod inte hur man kunde undvika det

Hört samma, folk säger det fortfarande ibland. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Smarta tankar? Random tankar eller vardagliga tankar? 🙂

Hört samma, folk säger det fortfarande ibland. 

Alla möjliga tankar. Kan gå från att tänka på industriella revolutionen till att undrar varför vi har bara två armarSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: Alla möjliga tankar. Kan gå från att tänka på industriella revolutionen till att undrar varför vi har bara två armar

Hahaha vad kul!! Sån är jag med dock, brukar ofta fundera på om vi ens är äkta eller om allt typ är en dröm. Typ som The Matrix om du sett den Galen Minns när jag som liten trodde hade min bosniske kompis kanske egentligen var spion och pratade ett påhittad språk och spionerade på mig Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att du var ensam och alla runt dig höll i en pakt som var bortom dina tankar? Likt
 True Man Show?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Hahaha vad kul!! Sån är jag med dock, brukar ofta fundera på om vi ens är äkta eller om allt typ är en dröm. Typ som The Matrix om du sett den Galen Minns när jag som liten trodde hade min bosniske kompis kanske egentligen var spion och pratade ett påhittad språk och spionerade på mig Rodnar

Haha, funderar också på det. Brukar.undra om vi lever.i tv/dataspel och det är ungdomar/barn som styr våra handlingar och tankar.RodnarNär jag var yngre hade jag fått för mig att hela universum var en stor jätte. Så tex.när det var jordbävningar osv så trodde jag att jätte. Hade tappat oss.Oskyldig Har dessutom alldeles för bra fantasi så mina tankegångar blir ännu värreFörvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tänker på hur jag förhindrar min fulighet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fumlighet*? Annars så är det ingen som är ful.. Alla är fina. Förutom i munnen ibland.. Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie: Att du var ensam och alla runt dig höll i en pakt som var bortom dina tankar? Likt
 True Man Show?

Den med, och The Matrix och mer sånt typ.

elise999: Haha, funderar också på det. Brukar.undra om vi lever.i tv/dataspel och det är ungdomar/barn som styr våra handlingar och tankar.När jag var yngre hade jag fått för mig att hela universum var en stor jätte. Så tex.när det var jordbävningar osv så trodde jag att jätte. Hade tappat oss. Har dessutom alldeles för bra fantasi så mina tankegångar blir ännu värre

Hahaha vilka tankar Mycket glad Du borde skriva en bok! Ja precis, sånt har också slagit mig Galen haha vad random, man hade coola tankar förr, eller idag med för den delen. Ibland tror jag också typ att jag varit här förr, alltså levt förr innan jag nu, känns typ som jag har nån annans minnen ibland Skeptisk kul med fantasi Mycket glad

FNÖ: jag tänker på hur jag förhindrar min fulighet

Du är säkert jättefin! 🙂

Hahahahaha!!! Jag ser det!!

Tack!!! Blev asglad nu Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Den med, och The Matrix och mer sånt typ.

Hahaha vilka tankar Mycket glad Du borde skriva en bok! Ja precis, sånt har också slagit mig Galen haha vad random, man hade coola tankar förr, eller idag med för den delen. Ibland tror jag också typ att jag varit här förr, alltså levt förr innan jag nu, känns typ som jag har nån annans minnen ibland Skeptisk kul med fantasi Mycket glad

Du är säkert jättefin! 🙂

Hahahahaha!!! Jag ser det!!

Tack!!! Blev asglad nu Mycket gladHjärta

patrick dåRodnarRodnarHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ: patrick då

Hihi Söt Gillar dig fnö! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Hihi Söt Gillar dig fnö! Hjärta

jag gillar dig oksåSötHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ: jag gillar dig okså

Hehe, vad kul! Blir jag jätteglad RodnarHjärta


   
SvaraCitera