Forumet - Tänker för mycket!!

Tänker för mycket!!

1718 0 24
Lite tidigare ikväll så var jag och lämnade en (påse lussekatter, apelsin juice och klementiner) hos en tjej jag gillar.
Saken är att hon är förkyld och tentapluggar så jag bara gjorde detta rent spontant för henne. Haha även hennes kursare var där, smått pinsamt enligt mig men sån är jag! Man undrar vad dem tänkte egentligen *skratt*, jaaaa vet man ska inte analysera sönder saker...

Hoppas iallafall hon tyckte om det.....

Spana också in:

Kissemissen:

Nu blev jag nyfiken. Varför inte?

Därför att det är vidrigt när de är inbakade i saker. Och att hamna i situationen att man måste sitta och pilla bort dem är allt annat än kul. [sad]

Kanske bara är jag som känner så men det kan ha att göra med att jag en gång i min barndom blev utskälld inför hela skolan av en skogstokig tant för att jag pillat ur russinen i en lussekatt. Det har gett mig psykiska men för livet!
El Guaje:

Yeah! Ska göra mitt bästa att även vara en god förebild. [party]

Sounds like a good plan! [bigcheers]

El Guaje:

Gillar inte du det heller? [surprised]

Nej, jag hatar russin! Det är så otroligt äckligt att köpa en brödbit eller någonting och så börjar man tugga och upptäcker att det ligger små, klibbiga, skrynkliga, äckliga saker där i! Uuuusch [sad] Nä, russin är blä.
Kissemissen:

Det är så otroligt äckligt att köpa en brödbit eller någonting och så börjar man tugga och upptäcker att det ligger små, klibbiga, skrynkliga, äckliga saker där i! Uuuusch [sad] Nä, russin är blä.

Ja usch. Det ger en rysningar i hela kroppen. [shake] Förstår inte varför folk ska envisas med dessa russin. Ingen kan väl tycka att de är goda? Okej om man överlever att äta dem men visst vore det betydligt godare att stoppa i ett hallon eller en bit kebab i de sakerna man har russin i.
El Guaje:

Ja usch. Det ger en rysningar i hela kroppen. Förstår inte varför folk ska envisas med dessa russin. Ingen kan väl tycka att de är goda? Okej om man överlever att äta dem men visst vore det betydligt godare att stoppa i ett hallon eller en bit kebab i de sakerna man har russin i.

Ja men eller hur! Du har så rätt, så rätt! Jag förstår verkligen inte hur man kan tycka att det är gott. Det är verkligen helt oförståeligt för mig. Russin bara förstör smaken på goda saker. De är en besvikelse!