Aviseringar
Rensa alla

Tänker för mycket!!


Kissemissen:

[surprised] Du är min nya idol!

Yeah! Ska göra mitt bästa att även vara en god förebild. [party]

Kissemissen:

Äntligen någon som hajjar grejen!

Gillar inte du det heller? [surprised]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Yeah! Ska göra mitt bästa att även vara en god förebild. [party]

Sounds like a good plan! [bigcheers]

El Guaje:

Gillar inte du det heller? [surprised]

Nej, jag hatar russin! Det är så otroligt äckligt att köpa en brödbit eller någonting och så börjar man tugga och upptäcker att det ligger små, klibbiga, skrynkliga, äckliga saker där i! Uuuusch [sad] Nä, russin är blä.


   
SvaraCitera

Kissemissen:

Det är så otroligt äckligt att köpa en brödbit eller någonting och så börjar man tugga och upptäcker att det ligger små, klibbiga, skrynkliga, äckliga saker där i! Uuuusch [sad] Nä, russin är blä.

Ja usch. Det ger en rysningar i hela kroppen. [shake] Förstår inte varför folk ska envisas med dessa russin. Ingen kan väl tycka att de är goda? Okej om man överlever att äta dem men visst vore det betydligt godare att stoppa i ett hallon eller en bit kebab i de sakerna man har russin i.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Ja usch. Det ger en rysningar i hela kroppen. Förstår inte varför folk ska envisas med dessa russin. Ingen kan väl tycka att de är goda? Okej om man överlever att äta dem men visst vore det betydligt godare att stoppa i ett hallon eller en bit kebab i de sakerna man har russin i.

Ja men eller hur! Du har så rätt, så rätt! Jag förstår verkligen inte hur man kan tycka att det är gott. Det är verkligen helt oförståeligt för mig. Russin bara förstör smaken på goda saker. De är en besvikelse!


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Men gud vad snäll du är

El Guaje:

Sen vad vi skulle med den har informationen till förstår jag inte riktigt


   
SvaraCitera

Kissemissen:

Russin bara förstör smaken på goda saker. De är en besvikelse!

Ja, synd att inte fler förstår det. Vi får nog leva med dem. Ett liv där man ständigt får vara på sin vakt så man inte råkar ut för dem. Usch. [sad]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Vi får nog leva med dem. Ett liv där man ständigt får vara på sin vakt så man inte råkar ut för dem. Usch. [sad]

Mjo, det verkar så. Well, vi är iallafall två i världen som är russinhatare [y]


   
SvaraCitera

Kissemissen:

vi är iallafall två i världen som är russinhatare [y]

Jepp, känns bra! Kämpa på! [smile]


   
SvaraCitera

woonderbaar:

Lite tidigare ikväll så var jag och lämnade en (påse lussekatter, apelsin juice och klementiner) hos en tjej jag gillar.

Det gjorde jag i 8:an gav en tjej DN Angel boken på julafton.
Men en bästis knulla henne senare så det jag rekommenderar...

woonderbaar:

tentapluggar

Vänta, va? Läser hon i högskola? Hur gamla är ni? 20+?

isola kan skippa den här
Klicka på denna länk.
http://c-r.se/forum/showthread.php?t=​2248

Det är lätt och bli efterklok, gör inte om det.


   
SvaraCitera

nåh vad snällt [rolleyes]


   
SvaraCitera