Aviseringar
Rensa alla

Tänker mycket på ex-flört, trots att jag älskar min pojkvän


Ämnesstartare

Jag är galet kär i min pojkvän. Är det mer än två dagar sedan jag träffade honom så mår jag dåligt. Blir tjurig. Grinig. Deprimerad. Och så fort jag ser honom blir jag glad. Han är en av de få människor som har brister som jag kan överse. Jag gillar nästintill hans brister. De är fina, på något vis.

Men, en pojke som jag hade ihop det med lite innan vi blev ihop har jag blivit allt bättre vän med nu på senaste tiden, och vi kommer överens fantastiskt bra, även om han innan har sårat mig något enormt. Ibland kan jag önska att han åker samma buss som mig, jag spenderar ganska mycket tid att tänka på honom och sådär. Han finns alltid där i bakhuvudet. Och ibland umgås vi på tu man hand. Kollar film och sånt.

Jag skulle aldrig själv ta initiativet att ha ihop det med honom. Men hade han kysst mig så hade jag nog inte sagt nej.

Jag skulle aldrig i livet velat lämna min pojkvän för honom. Jag vet att han inte klarar av att ha en flickvän. Det hade aldrig funkat. Och som sagt, jag älskar min pojkvän.

Men ibland brukar jag tänka att vi nog kommer vara ihop i framtiden jag och den här andra killen om det, gud förbjude, skiter sig mellan mig och min pojkvän.

Är det här normalt, undrar jag? Har ni upplevt något liknande? Bör jag hänga mig själv? Vem bryr sig?

Ja, hur tänker ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Det du känner är normalt, men du kan ju inte både ha kakan och äta den.


   
SvaraCitera

tankar är tankar, det är när man sätter dem i handling de blir fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tankar är tankar, det är när man sätter dem i handling de blir fel.

Men ibland snackar ju folk om någon slags psykisk otrohet. Och så går de omkring och säger att det är tio tusen gånger värre än den fysiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det låter stört


   
SvaraCitera

Schmexig:

Men ibland snackar ju folk om någon slags psykisk otrohet. Och så går de omkring och säger att det är tio tusen gånger värre än den fysiska.

man kan inte styra sina tankar Dold text: eller jo det kan man, men det är svårt och jobbigt som fan, tycker sånna människor kan ta sig i arslet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tycker sånna människor kan ta sig i arslet

Härlig inställning. [y]

Jag tror också att man kan styra sina tankar. Men jag tänker ju inte sitta här och tänka "bort, bort, bort" direkt. Det känns jävla löjligt.


   
SvaraCitera

Schmexig:

Jag tror också att man kan styra sina tankar. Men jag tänker ju inte sitta här och tänka "bort, bort, bort" direkt. Det känns jävla löjligt.

tror det krävs mer än att tänka "bort, bort" för att det ska fungera ens, krävs massa träning å sån skit vanligtvis.

sålänge du är kär i din pojkvän och bara håller dig till honom ser jag inget problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har också varit sådan.. Eller ja, snarare när jag inte haft mitt ex.. Min kille jag har nu har jag haft tidigare och han har skapat problem mellan oss och sårat mig och jag har bara känt mig deppig utan honom och det har bara varit han jag tänkt på och ingen annan. Jag orkade inte leta ny, utan ville ha honom igen. Fast det är säkert fel sagt angående detta..


   
SvaraCitera