Aviseringar
Rensa alla

tänker ni på alla de legat med innan dig?


Ämnesstartare

Under samlaget eller förspel osv tänker ni på alla de andra tjejer/killar era partner har haft sex med? jag snackar om seriösa förhållanden då man verkligen älskar sin partner inga one night stand.

Seriösa svar av mogna människor tack.


   
Citera

nej


   
SvaraCitera

Jag tänker på dem jag haft sex med tidigare och försöker jämföra sen fyller jag i en utvärderingsenkät och lämnar in till vedebörande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flippsen ha ha skulle jag skratta där :p men att killar jämför kan jag tänka mig att de gör


   
SvaraCitera

Jag har aldrig haft sex, har inga ex, aldrig haft något förhållande osv. Om jag någon gång träffar någon hoppas jag att det är likadant för den. Då finns det inget sånt jobbigt att tänka på. Det känns väldigt skönt.


   
SvaraCitera

Floppsen:

Jag tänker på dem jag haft sex med tidigare och försöker jämföra sen fyller jag i en utvärderingsenkät och lämnar in till vedebörande


   
SvaraCitera

exclusive:

tänker ni på alla de legat med innan dig?

ya de gör ja, men inte under aktern


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saltakätzxhcen jag är också oskuld men jag menar vill ju tappa den med rätt person så att jag inte behöver tänka på alla hans ex osv.

Lilla igel känns det inte äckligt då att han är inne i dig och varit det i andra också?


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Tänker på den/det jag har sex med.


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera

exclusive:

Lilla igel känns det inte äckligt då att han är inne i dig och varit det i andra också?

[blush] om man tänker efter
men jag tänker inte efter just då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla_Igel_:

men jag tänker inte efter just då

hmm sant iof älskar man personen så pass mycket så tänker man inte på det


   
SvaraCitera

kanske men inget jag stör mig på speciellt


   
SvaraCitera

Floppsen:

Jag tänker på dem jag haft sex med tidigare och försöker jämföra sen fyller jag i en utvärderingsenkät och lämnar in till vedebörande

HAHAHA du gjorde just min dag!![bigsmile]


   
SvaraCitera

exclusive:

känns det inte äckligt då att han är inne i dig och varit det i andra också?

alltså, om man själv har haft andra i sig kan man ju inte tänka så


   
SvaraCitera