Aviseringar
Rensa alla

tänker ni på alla de legat med innan dig?


Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

alltså, om man själv har haft andra i sig kan man ju inte tänka så

Ja absolut men om jag då är oskuld så har jag självklart rätt till o känna så, eller?


   
SvaraCitera

exclusive:

Ja absolut men om jag då är oskuld så har jag självklart rätt till o känna så, eller?

ja


   
SvaraCitera

Nope, min nuvarande var i princip oskuld när jag fick honom. Han hade bara haft sex EN GÅNG(alltså ej med EN PERSON - jo med en person, men bara en gång med en person).
Och sådär. [mad]


   
SvaraCitera

Inte vanligtvis. Det har dock hänt ett par gånger.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Nej.


   
SvaraCitera

exclusive:

Seriösa svar av mogna människor tack.

Haha, det där är det sämsta du kan skriva om det är seriösa svar du vill ha.[zzz]

Floppsen:

Jag tänker på dem jag haft sex med tidigare och försöker jämföra sen fyller jag i en utvärderingsenkät och lämnar in till vedebörande

[love]

exclusive:

men att killar jämför kan jag tänka mig att de gör

Killar? Inte tjejer då? Hur tänker du nu?

exclusive:

jag är också oskuld men jag menar vill ju tappa den

TAPPA?! Vadå tappa? Man tappar inte oskulden, återigen, hur tänker du nu?! Allvarligt, 19 bast och säger "tappa oskulden", hjälp.

Dold text: Har människor alltid varit såhär korkade eller blir människor mer korkade med tiden?[rolleyes][confused]


   
SvaraCitera

Nej, han har ju sex med mig då, inte med ngn annan.
Spelar mig ingen roll var han har varit och doppat tidigare så länge jag är the only one nu. Eller då. Nu har jag ingen boyfriend.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hans ex? [shake]
Jag brukar tänka på min partners mamma iförd en ananashatt.


   
SvaraCitera

Usch nej, fyfan.


   
SvaraCitera

exclusive:

Saltakätzxhcen jag är också oskuld men jag menar vill ju tappa den med rätt person så att jag inte behöver tänka på alla hans ex osv.

haha, kom o tänka på en korg med bananer som man kan tappa[wink], inget illa menat


   
SvaraCitera

min darling har bara haft sex med en annan person och henne har jag träffat. har inga problem med det. hade inte haft om han haft sex med 50 heller iofs.


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Jag brukar tänka på min partners mamma iförd en ananashatt.

hhahaha
jag brukar tänka på DIN MAMMA


   
SvaraCitera
smisk

Eh va nej? Så jävla distraherad blir man ju inte [bigsmile] Vill ju bara tänka på personen jag är med just då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

haha, kom o tänka på en korg med bananer som man kan tappa, inget illa menat

Luna Lovegood:

TAPPA?! Vadå tappa? Man tappar inte oskulden, återigen, hur tänker du nu?! Allvarligt, 19 bast och säger "tappa oskulden", hjälp.

haha ah men lägg av o skämta människor[crazy] man förlorar oskulden då ursäkta min svenska [tard]


   
SvaraCitera

exclusive:

haha ah men lägg av o skämta människor man förlorar oskulden då ursäkta min svenska

ah inga problem, men jag tar den gärna ifall du tappar den, oj menar förlora såklart[wink]


   
SvaraCitera