Aviseringar
Rensa alla

Tänker ni tjejer som oss killar?


alltså nä, tänker aldrig på det och typ aldrig gjort. är jag onormal. snälla kp svara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack Rebeca!
...nu har vi fått två seriösa svar iaf....!?


   
SvaraCitera

Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy så torrt!


   
SvaraCitera

Nä, funderar aldrig över vad killar har för penisstorlek. Vsg.


   
SvaraCitera

Hmm.. Nä, inte längre va. Men från 7 till och med 16-17 gjorde jag nog det. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Men hallå du måste ju jämföra penis med vagina och inte med bröst.


   
SvaraCitera

Ojdå, missade att frågan var riktad till tjejer.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu känns det som vi har gått från frågan om tjejer kollar in skreven på killar på sama sätt som vi killar kollar in brösten....till en tråd om penisstorlek? Intressant, javisst men inte riktigt det jag var ute efter.

Men visst vi kan styra om den.
Funderar ni tjejer över kilars storlek och har ni uppfattningen att man kan genom stl på händer, fötter, näsa, fingrar eller annat ana vilken storlek det är på saken mellan benen?


   
SvaraCitera

Niklass:

Nu känns det som vi har gått från frågan om tjejer kollar in skreven på killar på sama sätt som vi killar kollar in brösten

STORM:

du måste ju jämföra penis med vagina och inte med bröst.


   
SvaraCitera

Niklass:

Skiljer det sig mycket på hur vi tänker? Funderar ni på hur vi killar ser ut mellan benen, typ kollar skrevet på stranden, bussen, tunnelbanan osv.... Kan ju inte svara för alla killar men jag tror att vi generellt tänker och tittar mycket på tjejers bröst. Alltså, funderar man som tjej mycket på killars nedre regioner?

Går nog inte att jämföra bröst och penis på de där sättet, självklart spanar man in någon då och då men just skrevet vet jag inte exakt, oftast ganska dold hur som [crazy]

Niklass:

har ni uppfattningen att man kan genom stl på händer, fötter, näsa, fingrar eller annat ana vilken storlek det är på saken mellan benen?

Kan tala från egen erfarenhet att de inte har någonting med varandra att göra alls.
Kan säkert hända att något med små fötter har liten penis och någon med stora händer har stor men det är snarare sammanträffanden än samband[y]


   
SvaraCitera

Jag undrar om det bedrivs någon forskning på detta område. Skulle vara intressant att se vilka biologiska skillnader som finns (om det finns några) och ser hur mycket psyko-sociala faktorer påverkar.


   
SvaraCitera

JAG ÄR EN HEN


   
SvaraCitera

Asså tittar mest på magen och undrar om han har magrutor ^_^ men jo det är klart vi gör, bara för att vi är tjejer betyder det inte att vi är helt okåta


   
SvaraCitera

Skillnaden mellan hur en kille tänker o hur en tjej tänker är som att jämföra en jordbo med en utomjording... påstår en del. Blink ... Mycket glad ... Skeptisk


   
SvaraCitera