Aviseringar
Rensa alla

Tänker på allt jag stoppar i mig...


Ämnesstartare

jag har haft problem till och från med maten sedan två år tillbaka, men aldrig har det gått så långt att jag slutat äta.
Men jag gick ner rätt så mycket i vikt, men har nu gått upp litegrann igen vilket jag inte alls gillar.
jag är 160 cm lång och väger något mellan 43-45 kg.

alltid när jag ska äta tänker jag på hur många kalorier allt innehåller, kan inte äta nåt utan att tänka efter.

tycker faktiskt att jag väger för mycket o ska försöka fixa till det, sluta äta så himla mycket jämt.

någon som känner likadant?


   
Citera

läste; jag tänder på allt jag stoppar i mig


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

änder på allt jag stoppar i mig

[blush]

youarethebitch:

alltid när jag ska äta tänker jag på hur många kalorier allt innehåller, kan inte äta nåt utan att tänka efter.

Det går säkert över. [y]


   
SvaraCitera

Oj, kan bara tänka mig allt som varit i min mun dem senaste timmarna [blush]


   
SvaraCitera

youarethebitch:

någon som känner likadant?

Jag har preioder när jag också känner så, oftast när något är åt helvete i livet.

När min pojkvän gjorde slut så slutade jag äta och då gick jag ner ungefär 5 kilo på två veckor, följderna blev att jag fick magproblem i två månader efteråt för jag struntat i att äta och tillslut började jag äta igen och i MÄNGDER vilket har gjort att jag gått upp alla kilo igen + ungefär fem till och de kilona har satt sig på helt fel ställen, vilket har gjort att jag vill ner i vikt igen..
Allt blir som en ond cirkel...

Så mitt råd är, ät. Även om det är jobbigt, du kommer ångra dig om du slutar äta..


   
SvaraCitera