Aviseringar
Rensa alla

Tänker på att våldta


Ämnesstartare

Hej
Jag har börjat fått planer på att våldta främst för att tjejer aldrig varit intresserade av mig eller attraherade av mig. Jag är 26 år och har aldrig haft en tjej. Jag vill främst våldta för hämnd och för att få makt. Alla tjejer jag försöker få kontakt med har bara nobbat mig. Vad bör jag göra?


   
Citera
Ämnesstartare

PrevenTell är en nationell hjälplinje som man kan ringa till om man upplever att man tappat kontrollen över sin sexualitet, om man känner oro för tankar och handlingar, eller är rädd att göra sig själv eller andra illa. Telefonnumret är 020-66 77 88. Det är helt gratis att ringa till PrevenTell, och samtalet kommer inte att synas på telefonräkningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sök hjälp för dina tankar att förstöra en människas liv för alltid. Alla äger sin egen kropp och ingen är skyldig dig något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den där texten har du kopierat från annat forum, sett den förr. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ejj mannen, du är 26 hemsidan heter bokstavligen ungdomar.se är man 26 är man inte en ungdom. Du hör mer hemma på vuxen.se de passar dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle passat bättre på familjeliv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herkuled:
Skulle passat bättre på familjeliv.


   
SvaraCitera

Du har hamnat helt fel, du ska ju vara på familjeliv. *Suck*


   
SvaraCitera

Känns som någon har postat dehär för att få fram nån sorts poäng. Det är för uppenbart att posten är fake.


   
SvaraCitera

gr8 b8 m8


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte fake eller troll. Ska jag testa att ställa denna frågan på familjeliv istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilket generic namn du har, kunde lika gärna varit "Man25".


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

PotentialRapist25:
Jag är inte fake eller troll. Ska jag testa att ställa denna frågan på familjeliv istället?

Jag tycker att du ska ringa linjen som ceka92 skrev om. Du har inte begått ett brott ännu och ska inte heller. Finns inget att vara rädd för om du pratar med dem då du inte begått något brott. Ring dem. De har riktig erfarenhet av liknande. 


   
SvaraCitera

ceka92:
PrevenTell är en nationell hjälplinje som man kan ringa till om man upplever att man tappat kontrollen över sin sexualitet, om man känner oro för tankar och handlingar, eller är rädd att göra sig själv eller andra illa. Telefonnumret är 020-66 77 88. Det är helt gratis att ringa till PrevenTell, och samtalet kommer inte att synas på telefonräkningen.

+1111


   
SvaraCitera

PotentialRapist25:
Hej
Jag har börjat fått planer på att våldta främst för att tjejer aldrig varit intresserade av mig eller attraherade av mig. Jag är 26 år och har aldrig haft en tjej. Jag vill främst våldta för hämnd och för att få makt. Alla tjejer jag försöker få kontakt med har bara nobbat mig. Vad bör jag göra?

Det finns horor.. Visste du det. De kan nog hjälpa dig din sjuka fan...


   
SvaraCitera