Aviseringar
Rensa alla

Tänker på att våldta


Bjergsen.v2:

Det finns horor.. Visste du det. De kan nog hjälpa dig din sjuka fan...

Det är verkligen inte lösningen här.


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Det är verkligen inte lösningen här

vonKissekatt:

Det är verkligen inte lösningen här.

Kanske inte men jag tror definitivt att detta är en troll.. Ingen skulle seriöst gå in på ett forum och säga att man är sugen på att vålta någon...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ezztrakt:
Ejj mannen, du är 26 hemsidan heter bokstavligen ungdomar.se är man 26 är man inte en ungdom. Du hör mer hemma på vuxen.se de passar dig. 

Här är en tråd om det, 30 värkar bäst. http://ungdomar.se/forum/thread/laemna-um-alder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PotentialRapist25:
Hej
Jag har börjat fått planer på att våldta främst för att tjejer aldrig varit intresserade av mig eller attraherade av mig. Jag är 26 år och har aldrig haft en tjej. Jag vill främst våldta för hämnd och för att få makt. Alla tjejer jag försöker få kontakt med har bara nobbat mig. Vad bör jag göra?


   
SvaraCitera

man hoppas ju, ja. vad det nu finns för festlighet i att trolla om sådant. 

Bjergsen.v2:

Kanske inte men jag tror definitivt att detta är en troll.. Ingen skulle seriöst gå in på ett forum och säga att man är sugen på att vålta någon..


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:

usch länka inte sådan där skit. vi har redan haft en massa trolltrådar om den där. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ezztrakt:
Ejj mannen, du är 26 hemsidan heter bokstavligen ungdomar.se är man 26 är man inte en ungdom. Du hör mer hemma på vuxen.se de passar dig. 

En ungdom kan omfatta allt från 13-27 år, men det är svårt att veta vart gränsen egentligen går och det finns olika definitioner. Men ställer man en sån här fråga så hör den absolut inte hemma på det här forumet.

TS: Sök hjälp istället innan det är för sent så du kommer att få leva med ett dåligt samvete resten av ditt liv och bli hatad av alla! Tänk på att det inte är ditt fel att du mår som du gör men låt det inte går för långt! Jag och mina kompisar såg för fan som barn vår egen klasskompis bli våldtagen och dom minnena sitter alltid kvar, fyfan för det:(

Många trollar inte finns en del sjuka personer där ute som förstår ungas liv och får andra annat känna sig osäkra men sök hjälp för vi vill för fan inte ha det så här!

Som sagt ring numret han gav:

ceka92:
PrevenTell är en nationell hjälplinje som man kan ringa till om man upplever att man tappat kontrollen över sin sexualitet, om man känner oro för tankar och handlingar, eller är rädd att göra sig själv eller andra illa. Telefonnumret är 020-66 77 88. Det är helt gratis att ringa till PrevenTell, och samtalet kommer inte att synas på telefonräkningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ezztrakt:
Ejj mannen, du är 26 hemsidan heter bokstavligen ungdomar.se är man 26 är man inte en ungdom. Du hör mer hemma på vuxen.se de passar dig. 

En ungdom kan omfatta allt från 13-27 år, men det är svårt att veta vart gränsen egentligen går och det finns olika definitioner. Men ställer man en sån här fråga så hör den absolut inte hemma på det här forumet.

TS: Jag tycker att du ska söka hjälp istället innan det är för sent så du kommer att få leva med ett dåligt samvete resten av ditt liv och bli hatad av alla! Tänk på att det inte är ditt fel att du mår som du gör men låt det inte går för långt! Jag och mina kompisar såg för fan som barn vår egen klasskompis bli våldtagen och dom minnena sitter alltid kvar, fyfan för det:(

Många trollar inte finns en del sjuka personer där ute som förstår ungas liv och får andra annat känna sig osäkra men sök hjälp för vi vill för fan inte ha det så här!

Som sagt ring numret han gav:

ceka92:
PrevenTell är en nationell hjälplinje som man kan ringa till om man upplever att man tappat kontrollen över sin sexualitet, om man känner oro för tankar och handlingar, eller är rädd att göra sig själv eller andra illa. Telefonnumret är 020-66 77 88. Det är helt gratis att ringa till PrevenTell, och samtalet kommer inte att synas på telefonräkningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska ringa idag. Dumma telefontider dom har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja funderar på att våldta frysboxen på coop 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ju valborg nu på lördagen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PotentialRapist25:
det är ju valborg nu på lördagen 🙂

ja, perfekt tid att stanna hemma och dricka något lugnande


   
SvaraCitera

Du kan få könssjukdomar.


   
SvaraCitera

Tickstart:
Vilket generic namn du har, kunde lika gärna varit "Man25".

MoAQjf7.gif   /s


   
SvaraCitera
Smilen

Inte bra, det olagligt du hamla i fängelsen.


   
SvaraCitera