Aviseringar
Rensa alla

Tänker tjejer aldrig att killar är horer?


orcite
Ämnesstartare

Visst finns det "nåra" som fattar lite bättre. Men tjejer rent allmänt brukar inte ta initiativ. Gå fram till en kille o ragga på. Det verkar som det är "endast" killens uppgift att introducera sig till en främling.

Hur tänker ni tjejer? Är ni rädda att bli sedda som "horor" när ni går fram till en kille som ni inte känner ute på krogen eller varsom.
Hur tänker ni då om killar som kommer fram till er? Är in de horor?

Hur kan ni tänka på ett sätt men inte innefatta den bilden som är större än era egna huven? Om det är horigt att stöta på en kille som man inte känner, hur fan accepterar ni killar som stöter på er då?

Jag säger inte att de killar är horor men ni själva anser er själva som horiga om ni gör det. Varför så? Kan ni inte vara jämlika fastän ni ber om jämlikhet?

Jag fattar verkligen inte varför samhället är på ett sånt sätt att man som kille måste bli van med att stöta på tjejer om o om o om igen i hundra tals gånger. För ni tjejer dissar ju blyga killar eller ja, de killar som inte är vana att vara med många och knulla runt.

Måste man som kille knulla runt för att bli attraktiv?


   
Citera

orcite:

Måste man som kille knulla runt för att bli attraktiv?

nej[y]


   
SvaraCitera

vem fan ser tjejer som horor bara för att de går fram till en kille på krogen och raggar, inte jag iaf
ser inte killar som horor heller givetvis.


   
SvaraCitera

och nu kan trådskaparen ta ett djupt andetag och göra sig fri från de påhittade värderingar som tynger honom.


   
SvaraCitera

älskar halvlogiska resonemang som inte alls tar hänsyn till de rådande emotionella förtrycket som finns i samhället.


   
SvaraCitera

Antagligen raggar tjejer inte på dig pga att de inte vill ragga på dig.

orcite:

Hur kan ni tänka på ett sätt men inte innefatta den bilden som är större än era egna huven? Om det är horigt att stöta på en kille som man inte känner, hur fan accepterar ni killar som stöter på er då?

orcite:

Kan ni inte vara jämlika fastän ni ber om jämlikhet?

Nu är det dock DU som bestämt att tjejer tycker att det är horigt att ragga på okända killar. Har väldigt svårt att tro att någon tjej tycker det.[rolleyes]

orcite:

För ni tjejer dissar ju blyga killar eller ja, de killar som inte är vana att vara med många och knulla runt.

Nej.[rolleyes]

P14?


   
SvaraCitera

Har aldrig tänkt tanken att jag eller någon annan skulle vara horig för att jag/den raggar [rolleyes]


   
SvaraCitera

jag lär känna personen sen stöter jag på honom. det tycker jag alla borde göra.


   
SvaraCitera

orcite:

För ni tjejer dissar ju blyga killar eller ja, de killar som inte är vana att vara med många och knulla runt.

Det är nog snarare så att killar som knullar runt har bättre självförtroende vilket är attraktivt, och ser antagligen någorlunda bra ut eftersom de får många ragg, dessutom ger det det hos vissa en social status att vara sexuellt aktiv.

Sen kanske det är en trygghet för tjejer att vara med en kille som de vet andra som också varit med, då är han troligen inget psykfall som kommer våldta dem i alla fall, men det är en ren spekulation från min sida.


   
SvaraCitera

Jag tänker inget om horor när jag raggar, men jag raggar aldrig. Hinner inte. Går fort.


   
SvaraCitera

AndyH:

Det är nog snarare så att killar som knullar runt har bättre självförtroende vilket är attraktivt, och ser antagligen någorlunda bra ut eftersom de får många ragg, dessutom ger det det hos vissa en social status att vara sexuellt aktiv.

Tror faktiskt det ligger en hel del i det här.

De allra flesta killar skulle nog "knulla runt" om de fick, vi är både socialt och troligtvis även biologiskt programmerade till det. De killar som har lätt att få tjejer knullar runt.

Mao, de knullar runt för att de kan få tjejer, det är inte så att de kan få tjejer för att de knullar runt.

That said finns det väl ingen seriös person som öht tänker att någon skulle vara en hora för att denne raggade idag? Känns lite väl 1750.


   
SvaraCitera

Alltså. Va?
Jag vet ingen som tycker att folk (oavsett kön) är horiga för att de tar initiativ och raggar.

orcite:

Måste man som kille knulla runt för att bli attraktiv?

Verkligen inte. Vart har du fått det ifrån?


   
SvaraCitera

Horor > Horer


   
SvaraCitera

Ser jag någon som inte är prostituerad som prostituerad?
Nej.
Har normala värderingar.


   
SvaraCitera

orcite:

Måste man som kille knulla runt för att bli attraktiv?

Jag tycker tvärtom att det snarare inte är attraktivt när en kille knullar runt. Skulle inte vilja ha en sådan kille som varit med hur många som helst innan mig.


   
SvaraCitera