Aviseringar
Rensa alla

tänkta saker...


Ämnesstartare

fjärilar
mår de illa lika mkt när de snurrar runt i cirklar med träd som bakrund? ser de livet som vi
kan fjärilar spy
harar eller kaniner mitt i stan
varför springer de iväg
är det ett tecken på att människan är en idiot
som gjort de så pass illa
så de måste springa iväg
för att de hör klackarna eka
studsandes mot trädarnas ek


   
Citera
Ämnesstartare

är du hög? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänkvärt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låt oss säga att jag har massa inspiration just nu. vill skriva texter som flyger, texter som flyter över pappret eller det tekniska word och aldrig har ett slut. det flyter över det vi kallar ögats uppfattning, och seglar bort mot världen ingen känner till

den världen vill jag veta existerar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

låt oss säga att jag har massa inspiration just nu. vill skriva texter som flyger, texter som flyter över pappret eller det tekniska word och aldrig har ett slut. det flyter över det vi kallar ögats uppfattning, och seglar bort mot världen ingen känner till

den världen vill jag veta existerar

okej you're high [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

[crazy]

vrf tog du bort din text den var fin men uppfattningen gick inte att sätta i action i min kropp det får vänta men nu kan det inte vänta du raderade det, radera aldrig dina tankar de finns där av en betydelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

vrf tog du bort din text den var fin men uppfattningen gick inte att sätta i action i min kropp det får vänta men nu kan det inte vänta du raderade det, radera aldrig dina tankar de finns där av en betydelse.

jag tyckte den inte riktigt hade med dina harar och fjärilar att göra ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jag tyckte den inte riktigt hade med dina harar och fjärilar att göra ändå

fel allt har sin connection fjärilar vad har de med harar att göra? allt hänger samman dags o se livets tecken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller helt enkelt bara skriva ner all energi som sprudlar ur fingertopparna tillslut ser man hur vackert allt osammanhängande är. det passar precis som olika gör idag


   
SvaraCitera

knäppis


   
SvaraCitera
Vision

Tokigt. Fjärilar är bara fula. De är precis som människan. Egentligen är de bara fula larver som satt på sig ett par vingar och säger: " Hey, titta på mig, vad vacker jag är" Mig lurar de inte [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har inte så mkt att säga om just detta specifikt
men 1 kram kan du få för entusiasmen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är en dålig poet.


   
SvaraCitera

Du får nog öva lite på din "free flowing" poesi

Marijuana hjälper väldigt bra 🙂


   
SvaraCitera