Aviseringar
Rensa alla

Tänkte köpa iPhone men....


Ämnesstartare

Hej! Jag tänkte köpa en iPhone, eller ja.. byta ut min nuvarande mobil mot en iPhone eftersom min bindningstid snart är slut. Så jag gick in på tre.se och läste lite om telefonen och så, och det stod att man måste aktivera iphonen genom itunes? för det första har jag inte det programmet på min dator och för det andra så går det inte att ladda ner något på denna datorn eftersom min mamma fått den av jobbet, så det är hennes skoldator jag använder för tillfället. Så.. hur gör jag? skulle man kunna be dom där nere att dom aktiverar den eller något? [smile]


   
Citera

köp inte skit så går det nog bra 😛


   
SvaraCitera

köp ej en iphone så slipper du det problemet : '>


   
SvaraCitera

köp inte skiten det finns gått om likvärdiga pinaler för bråkdelen av priset


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha varför vill ingen att jag ska köpa iphone? JOOO det ska jag


   
SvaraCitera

qazedctgb:

köp inte skit så går det nog bra 😛

Nintendos BFF:

köp ej en iphone så slipper du det problemet : '>

OF 5:

köp inte skiten det finns gått om likvärdiga pinaler för bråkdelen av priset

+3


   
SvaraCitera

Du är inte cool för att du har en iphone,
Du är en mupp
Med en värdelös mobil [rolleyes]

och 200 miljarder kronor mindre på pappas konto


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men shit, vad är det med alla? svara på min fråga istället. Jag vill köpa en iPhone för jag älskar mobilen och den har sjukt mycket bra och roliga grejer,så.. 🙂


   
SvaraCitera
KSENIA

DUY KAN FÅ LÅNA MITT ITUNES HEHE!!!![wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

DUY KAN FÅ LÅNA MITT ITUNES HEHE!!!!

Hahahaha, tack 😀 men jag kom på att de på 3 kanske kan fixa det när jag köper den .. [smile]


   
SvaraCitera

jag har en iphone. jag är jätte cool. fast det är min bravo juice som gör mig cool, inte iphonen. täkte om nån ville veeeeta


   
SvaraCitera
KSENIA

liviz:

Hahahaha, tack 😀 men jag kom på att de på 3 kanske kan fixa det när jag köper den ..

ELLER GÅ HEM TILL EN KOMPIS SOM HAR DET!
FAST DU KOMMER VILJA HA ITUNES I ALLA FALL, T EX NÄR DU VILL LÄGGA IN MUSIK
OCH DET MÅSTE VARA 1 ITUNES SOM DU ALLTID HAR TILLGÅNG TILL EFTERSOM DIN IPHONE KOMMER VILJA ATT DU BARA ANVÄNDER 1 ITUNES


   
SvaraCitera

Med all säkerhet kan du göra detta i mobilen.


   
SvaraCitera

Köper du via The Phone House så hjälper vi dig starta upp telefonen på plats (tjänsten heter Startklar, går att läsa mer om på vår hemsida).

Fast jag tycker inte att det är värt det om du inte ens kan installera iTunes på din dator, med tanke på att du behöver det för att överföra filer osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hooka iTunes nånstans. På din mors dator, en kompis dator i värsta fall etc. Har du råd med Spotify Premium behöver du inte överföra nån musik till telefonen, utan kan streama/synka där istället.

Lyssna ej på hatarna, man blir lycklig av en iPhone.


   
SvaraCitera