Aviseringar
Rensa alla

Tänkte köpa iPhone men....


eeeema:

jag är jätte cool.

alltid lika [cool][cool][cool][cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker inte du ska köpa den, för det finns så många fler bättre mobiler, sköt om dig! kram[smile][smile]


   
SvaraCitera

Kop en Android-telefon istallet sa far du ju samma appar men du slipper synca till iTunes (eller nagot annat program heller for den delen) hela tiden.


   
SvaraCitera

Köp en riktig mobil så slipper du alla sådana konstiga problem som inte borde finnas. Och du sparar en massa pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vänta till september och iOS 5 så behövs ingen dator [wink]


   
SvaraCitera

går det ens att ladda den utan itunes typ? : o


   
SvaraCitera

köp en annan mobil iphone e överskattad


   
SvaraCitera

Men vad är det med alla? Visst behöver man inte vara Apple-fanboy eller något. Men att kalla iphone för en värdelös mobil är ju bara anti-Apple istället. Är man inte extremt funktionskåt och enbart letar nackdelar så tycker jag iphone är en sjukt smidig mobil.

Vad är värdelöst med den undrar jag? Min 3GS är guld värd fortfarande.

4:an är märkbart bättre än 3GS med. Och med en sådan klarar man sig när det blir dags för iOS 5 med. Och som phroggyy skrev, med iOS 5 behövs inte iTunes för att aktivera den.


   
SvaraCitera

Tobbish:

Vad är värdelöst med den undrar jag? Min 3GS är guld värd fortfarande.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte bara säga att jag köpte en iPhone och dom fixade det med itunes där i butiken. och jag har spotify premium så jag behöver ingen itunes för musik osv..
IPHONE ÄGER!


   
SvaraCitera

Vänta tills iPhone 5 kommer o köp den istället . Jag tror jag ska också köpa 5:an, men jag vet inte, just nu har jag iphone 4 . 😀 muhaha .


   
SvaraCitera