Aviseringar
Rensa alla

Tänkte nuinga testa det här jeflarns world of warcraft som alla tjaffsar om...


Ämnesstartare

Men undrar om det finns någon gratisserver som är värd. Som inte är peta på ett monster så går man upp till level trehundrasjuttiofem och sådär. Har mest testat gratisservrar på Lineage 2 och upplevde att dessa hade för mycket konstiga förändringar.
Betala för att spela det känns väldigt ovärt, särskilt som jag mest testar det i brist på bättre sysselsättning.

BTW: Är det olagligt att spela på privata servrar? Om det är det är det ju bara att låsa tråden, för sånt får man ju inte prata om, men vad jag förstått är det inte det. Nåväl.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Är väldigt säker på att det inte är olagligt. Min personliga åsikt om privatservrar är att de verkligen suger, fast vem vet, det kanske finns bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Är väldigt säker på att det inte är olagligt. Min personliga åsikt om privatservrar är att de verkligen suger, fast vem vet, det kanske finns bra

De behöver inte vara väldigt befolkade för att jag ska vara nöjd - är singelspelare i grunden. Det jag vill undvika är mest det här med übersnabb levling, cepiga föremål och alltför grova buggar och frekventa kraschar.


   
SvaraCitera

du kan ju lira 10 free day trial genom att bli medlem på http://www.wow-europe.com

Det är inte lagligt att lira privata servrar då detta strider mot blizzards regler, men de kan inte göra nåt åt det ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

du kan ju lira 10 free day trial genom att bli medlem på http://www.wow-europe.com

Dock suger det riktigt hårt om han vill köra spelet för att testa dess innehåll.
På en privatserver får han i alla fall lära sig alla attacker, mobs osv ~


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Dock suger det riktigt hårt om han vill köra spelet för att testa dess innehåll.
På en privatserver får han i alla fall lära sig alla attacker, mobs osv ~

baah, det duger fint.
han kmr ändå inte nå 80


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annars kan du ju nöja dig med att ha ett riktigt liv


   
SvaraCitera

DU KOMMER ATT TRILLA DIT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju få 14 dagar tryout


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nääää


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är olagligt. [party]


   
SvaraCitera

Stringburka:

De behöver inte vara väldigt befolkade för att jag ska vara nöjd - är singelspelare i grunden. Det jag vill undvika är mest det här med übersnabb levling, cepiga föremål och alltför grova buggar och frekventa kraschar.

ovärt i 80, då äre svårt att spela själv.


   
SvaraCitera

Veritas:

Det är olagligt. [party]

Olagligt? Nej.
Men det är förbjudet enligt Blizzards policy och du skulle kunna få böter för att lira på en (men ingen har fått det).

Kan inte rekomendera private servers asså, det brukar vara skitbuggigt och ont om folk (det är folket som gör spelet! Det är skittråkigt o spring själv utan o prata med någon).

Du bör testa 10 dagars trial. Då kan du inte göra vissa nödvändiga saker, men du kan iallafall testa hur man gör quests o dödar fiender.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sniffepinne:

Men det är förbjudet enligt Blizzards policy och du skulle kunna få böter för att lira på en

Veritas:

Det är olagligt.

Måste väl gå under någon form av avtalsbrott eller hur?


   
SvaraCitera

Veritas:

Måste väl gå under någon form av avtalsbrott eller hur?

Image


   
SvaraCitera