Aviseringar
Rensa alla

Tänkte skriva men förfan.


Ämnesstartare

Nej, jag orkade inte skriva något klokt.


   
Citera

vem är du
vad vill du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där sa mig typ lika mycket som. Dra åt helvete.


   
SvaraCitera

Orkade eller kunde inte. Kloka människor växer inte på träd, det gör å andra sidan med all sannolikhet inte du heller, det är å tredje sidan den enda givna likheten mellan dig och kloka människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

det är å tredje sidan den enda givna likheten mellan dig och kloka människor.

Tänke faktiskt skriva något lite mer meningsfullt och kanske lite mer intellektuellt. Men så kom jag på att jag skulle få svar som dina. Dryga! Så det spelade ingen roll vad jag skrev (:


   
SvaraCitera

Marmorscalare:

Tänke faktiskt skriva något lite mer meningsfullt och kanske lite mer intellektuellt. Men så kom jag på att jag skulle få svar som dina. Dryga! Så det spelade ingen roll vad jag skrev (:

Det slog dig inte att du kanske hade fått ett aningens mindre drygt svar ifall du hade skrivit något meningsfullt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Det slog dig inte att du kanske hade fått ett aningens mindre drygt svar ifall du hade skrivit något meningsfullt?

Det slog mig. Men om man skriver något meningsfullt och alla ändå bara är dryga så känns det bättre om man skriver något som inte spelar någon roll. Så är det ju bara. Att vara dryg.


   
SvaraCitera

Marmorscalare:

Det slog mig. Men om man skriver något meningsfullt och alla ändå bara är dryga så känns det bättre om man skriver något som inte spelar någon roll. Så är det ju bara. Att vara dryg.

Fast alla är inte dryga om man skriver något som förtjänar ett litet utrymme av internet.


   
SvaraCitera

Marmorscalare:

Det där sa mig typ lika mycket som. Dra åt helvete.

nej ärligt

disco:

vem är du
vad vill du

#frågestund_med_Marmorscalare


   
SvaraCitera

Äsch då. Gaska upp sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

disco:

nej ärligt

disco: vem är du
vad vill du

Jag är. En tjej, vanlig. Sommardeppig!

Vill.. smöra ut lite ångest på UM! Nej hahaha, inte riktigt. Jag vill att min mobil ska bli lagad, och att Gotland kanske ska bli lite mindre rasistiskt. Uh-mhm. That's it.


   
SvaraCitera

Sju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Fast alla är inte dryga om man skriver något som förtjänar ett litet utrymme av internet.

Jo, det är ju sant. Ska man försöka att vara seriös då? Men om man spiller ut lite känslor är det jobbigt om någon klampar rakt ignom utan hänsyn. Om du förstår.


   
SvaraCitera

Marmorscalare:

Jo, det är ju sant. Ska man försöka att vara seriös då? Men om man spiller ut lite känslor är det jobbigt om någon klampar rakt ignom utan hänsyn. Om du förstår.

Givetvis, man får ha lite självkänsla och ett försvar också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Givetvis, man får ha lite självkänsla och ett försvar också.

Jo ja, jag vet. Men med lite sjäkvkänsla är det lite svårt, nu fick jag ju en trevlig pratstund iallafall.


   
SvaraCitera