Aviseringar
Rensa alla

Tänkte starta en tråd


Ämnesstartare

KingGurka:

kanske är för du är: fet.

man kan tro att jag är fet för att jag vill äta hela tiden men jag är faktiskt inte det [cool]

KingGurka:

vad bra! det ska man.

yup [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina två dikter jag skrivit har varit verkligheten fast inbajsat i massa fina ord istället smart tkr jag mkt ärligt mkt anonymt mkt hemligt mkt ej avslöjande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Vad vill ni starta för trådar som ni inte startar?

Har god lust att skapa en allmänt random-tråd

Men men, nån annan gång kanske...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill konstant skapa trådar om hur dåligt jag mår, men struntar (oftast) i det pga stil och karaktär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

hhaha vet ej varför men fick för mig att du glömde bort att du redan svarat i tråden.....o gör det igen........igen......igen....jaa så tokit

och igen..... och igen......... och igen.....igen...
ne men jag kom på att jag ville svara något annat än det första


   
SvaraCitera
time
 time

Vill göra en tråd om huruvida jag borde kalasa ikväll eller inte. Eller om hur jag ska sluta vara så jobbig. Eller något. Eller om hur jag ska ta mig till ditt plejs så billigt som möjligt för att genomföra lite snuskigheter mellan mod och ex-mod. (snuskigheter = dela samma vattenpipa och äta vindruvor [blush])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill inte skapa några trådar, har lite tvångstankar till att behålla nollan. Kommer vid något tillfälle att finna den ful och då kommer jag säkert att spamma skittrådar för att nå något annat fint tal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Eller om hur jag ska ta mig till ditt plejs så billigt som möjligt för att genomföra lite snuskigheter mellan mod och ex-mod. (snuskigheter = dela samma vattenpipa och äta vindruvor [blush])

Lifta. Har dock ej vindruvor.


   
SvaraCitera
time
 time

KingGurka:

Har dock ej vindruvor.

Kan väl ta med mig, inte måste du vara så besvärlig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Kan väl ta med mig, inte måste du vara så besvärlig!

Vad bra! Har en ordentlig pipa du får suga på iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill ständigt starta trådar där jag skriker ut det jag känner för stunden.
Men låter oftast bli då jag vet att jag inte kommer gilla responsen.


   
SvaraCitera
mynona

KingGurka:

Vad vill ni starta för trådar som ni inte startar?

Jag har ibland känt lusten att starta en tråd om sexuell dubbelmoral och samvetslöshet kring sexuellt utnyttjande etc, men tappar alltid lusten i förväg eftersom jag utgår ifrån att den skulle göra mig nedstämd och deprimerad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag har ibland känt lusten att starta en tråd om sexuell dubbelmoral och samvetslöshet kring sexuellt utnyttjande etc, men tappar alltid lusten i förväg eftersom jag utgår ifrån att den skulle göra mig nedstämd och deprimerad.

Starta, vill se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill starta en tråd om hur man inte gör mäsk, men tydligen får jag inte det[mad]


   
SvaraCitera
mynona

KingGurka:

Starta, vill se.

Vill du det? Mja: "Varför får tjejer dåligt rykte och inte killar?" Man vet ju egentligen hela den bakomliggande sexualsociologiska orsaken till dubbelmoralismen. Det skulle vara intressant att se vad folk tror och anser, men samtidigt skulle det göra en på dåligt humör att påminnas om eländet genom att läsa eventuella exempel på dylik dubbelmoralism.

"Har killar som utnyttjar andra sexuellt ett samvete?" Det är en fråga menad som en psykologisk frågeställning - samvetslösheten skulle ha varit ett symptomexempel på psykopati om den inte hade grundlagts av sociala mönster - men skrivet som frågeställning ser det snarare ut som en patetisk klagan.

Min indolens.....[tired]


   
SvaraCitera