Aviseringar
Rensa alla

Tänkte vi kunde diskutera bra serier och filmer


Wes Anderson är en av mina favoritregissörer och jag såg The Grand Budapest Hotell idag för första gången. Mysig och i särklass med hans andra filmer. Tips.


   
SvaraCitera

Skulle precis skriva att jag var sugen på att se The Fantastic Mr.Fox igen ikväll och googlade vem som hade gjort den...hade ingen aning innan. Rodnar


   
SvaraCitera

Sagitta:
Wes Anderson är en av mina favoritregissörer och jag såg The Grand Budapest Hotell idag för första gången. Mysig och i särklass med hans andra filmer. Tips.

Älskade The Grand Budapest Hotell! Vilken Wes Anderson film rekommenderar du förutom den?


   
SvaraCitera

Filmen om Eminems liv kommer snart!!!!


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

NiklasW:

Säkert!

Ja asså jag gillar juh faktamässigt bra filmer. Så ja jag hade antagligen gillat den.

NiklasW: konversationer

stock-photo-male-of-european-appearance-


   
SvaraCitera

Detektiv Tang-Lang. Säkerligen skrivit den flera gånger förut i liknande trådar. Men den är redigt god. Hjärta Osäker på om man kan klassa den som en serie dock.


   
SvaraCitera

Serier: 
the walking dead 
game of thrones 
black Orphan 
The Big Bang theory 

filmed:
en oväntad vänskap
you're not you
Death proof 
kill bill


   
SvaraCitera

NiklasW:

Så otroligt jävla banal, otydlig och med total brist på handling, konversationer och känsla. 2 timmar biljakt i öknen.

haha men vad fan gick du in med för förväntningar egentligen :-sss 


   
SvaraCitera

ply:

haha men vad fan gick du in med för förväntningar egentligen :-sss 

8.6 på imdb.. 


   
SvaraCitera

NiklasW:

8.6 på imdb.. 

du hade ingen koll på att mad max är filmer om biljakt med coola effekter och bara försöker va coola he he? nice.


   
SvaraCitera

ply:

du hade ingen koll på att mad max är filmer om biljakt med coola effekter och bara försöker va coola he he? nice.

Sluta va så taggig. 


   
SvaraCitera

NiklasW:

Sluta va så taggig. 

taggig?


   
SvaraCitera

NiklasW:

Så otroligt jävla banal, otydlig och med total brist på handling, konversationer och känsla. 2 timmar biljakt i öknen.

hade du ögonen öppna när du kollade på filmen???

du verkar ha en väldigt fast traditionell idé om vad film måste vara

fury road är maximum film, behövs inga "konversationer" och "känslor"


   
SvaraCitera

thl*kt N.:

hade du ögonen öppna när du kollade på filmen???

du verkar ha en väldigt fast traditionell idé om vad film måste vara

fury road är maximum film, behövs inga "konversationer" och "känslor"

Kändes som den var skapad för 13-åriga killar. Ska film vara bra krävs någon slags finess och handling. 


   
SvaraCitera