Aviseringar
Rensa alla

Tävla i sex??


Ämnesstartare

Hej!

Jag hoppas inte att det finns någon annan tråd om det här, i varje fall är det nog dags att skapa en ny ändå. 🙂

Jag funderade på ifall det går att tävla i ja, sex på något sett? Och i så fall hur? Om någon har några erfarenheter från detta vore jag glad att höra ifrån er samt även från er som kanske har några idéer på vad man skulle kunna göra. [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

"Skottkärran"

Den tjej som kan springa längst på händer samtidigt som killen ska hålla sig kvar inne i tjejen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spridning av könssjukdom!


   
SvaraCitera

AIDS-rodeon, du säger åt ett krogragg, som du tar bakifrån, att du har AIDS. Sen.. rodeo!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antal juckmeter/tidsrymd? Tycker låter fullt genomförbart tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den som kan spruta längst[cute]


   
SvaraCitera

Man utser en person till raggoffer(han/hon får inte reda på det), sen så ska alla försöka få till det med henne/honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Den som kan spruta längst[cute]

mm... det måste jag säga är det klart bästa förslaget hittills och det absolut mest seriösa. Men skulle inte det bli svårt att mäta?


   
SvaraCitera

Diabolus:

Den tjej som kan springa längst på händer samtidigt som killen ska hålla sig kvar inne i tjejen.

Den va ju seriös åxå men okej

Hur hade du tänkt få deltagare till din sextävling förresten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Hur hade du tänkt få deltagare till din sextävling förresten?

Nä, det vet jag inte, jag vet inte ens om jag planerat ha någon, jag funderar bara på tanken ifall man skulle komma på något bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hämningslös:

Men skulle inte det bli svårt att mäta?

Man ka ju ha ett svart golv eller något så man ser var det landar[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Man ka ju ha ett svart golv eller något så man ser var det landar[rolleyes]

Jo, alltså så sett, men alltså båda måste ju stå exakt lika långt fram och det är svårt att avgöra när man står jämte varandra, sedan kan man ju fuska också, alltså typ böja sig framåt om du förstår, för att tjäna in extra längd...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

AIDS-rodeon, du säger åt ett krogragg, som du tar bakifrån, att du har AIDS. Sen.. rodeo!!

hahhahahahahahahaahaha[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm mjo, har två tjejkompisar som höll på med det. Olika saker gav olika poäng. Tror det fanns grejer som stöna som en wookie, ha sex på hustak, ha sex med två killar på samma kväll som gav mest poäng. Det är bara att vara kreativ. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flest in och ut på 10minuter eller vem som kommer snabbast?


   
SvaraCitera