Aviseringar
Rensa alla

Tafsa på mig


Ämnesstartare

Hur ska jag göra för att killarna i klassen ska tafsa på mig? De har börjat göra det på 3 andra tjejer som har lika stora bröst och rumpor och är lika populära det vill säga innegänget,så hur ska jag göra för att de ska tafsa på mig med?


   
Citera

Tafsa på dem så kanske de fattar vinken


   
SvaraCitera

Be dom göra det ist


   
SvaraCitera

Shuzz:
Be dom göra det ist


   
SvaraCitera

Mitt tips är att du slår tafsandet ur hågen helt och hållet faktiskt. Om du lade mer vikt i vad du presterar än i hur du ser ut tror jag att du skulle må bättre. Om du respekterar din kropp kommer andra förhoppningsvis också göra det, vilket i sin tur kan förebygga tråkigheter längre fram. 


   
SvaraCitera

Det bästa hade väl varit om du och dina vänner insåg att man inte blir mer poppis av att killar tafsar på en.


   
SvaraCitera

Miceparade:
Mitt tips är att du slår tafsandet ur hågen helt och hållet faktiskt. Om du lade mer vikt i vad du presterar än i hur du ser ut tror jag att du skulle må bättre. Om du respekterar din kropp kommer andra förhoppningsvis också göra det, vilket i sin tur kan förebygga tråkigheter längre fram. 

Bra, kände att det vore ju fan om jag skulle behöva vara den som skrev det där.


   
SvaraCitera

LOL


   
SvaraCitera

Stick fram arslet ba..


   
SvaraCitera

Raggaren:
LOL

H4xx0r


   
SvaraCitera

min kille berättade om situationen i hans mellanstadieklass. En för åldern välutvecklad tjej ropade "den som vill får känna på mina bröst!" varpå kösystem bildades 🙂


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Hallon10: Hur ska jag göra för att killarna i klassen ska tafsa på mig? De har börjat göra det på 3 andra tjejer som har lika stora bröst och rumpor och är lika populära det vill säga innegänget,så hur ska jag göra för att de ska tafsa på mig med?

Jag var en "töntig nörd" när jag gick i skolan. Senast jag drog ut på krogen så råkade jag träffa på tjejerna som hade tillhört "innegänget" när jag gick i skolan och de frågade om jag och min kompis inte ville hänga med dem under kvällen. De pratade bland annat om många saker de hade ÅNGRAT från sin högstadietid, då det fått dem att känna sig äcklade över sig själva i framtiden. De alla höll med om en sak de ångrat; att de lät sig ses som sexobjekt, bli tagna på m.m. för att de DÅ trodde att det var ett livsviktigt tecken på att de var älskade och att de då inte skulle ha några problem med killar i framtiden. Ju snyggare kille som stötte eller tog på en desto mer sågs man upp till. Vilket de insåg vid mognare ålder - inte var sant.  

Med det vill jag säga, att jag har hört några av "innegängets" historier. Tänk verkligen över vad du Egentligen vill. Är det så att det kanske "bara" är uppmärksamhet du vill ha eller är det något annat? Tänk efter innan du gör något du ångrar, såklart kan det vara så att du är en av dem som inte ångrar dig i framtiden, men det kan du inte veta förrän just - i framtiden.


   
SvaraCitera

elverpigen:
min kille berättade om situationen i hans mellanstadieklass. En för åldern välutvecklad tjej ropade "den som vill får känna på mina bröst!" varpå kösystem bildades 🙂

Hahaha nice, tror dock inte att jag ställt mig i köö om jag gick i mellanstadiet.


   
SvaraCitera

Lol, varför vill du det? Jag blir sur om en kille i min klass (eller i skolan) taffsar på mig (tjejkompisar räknas inte dem får taffsa hur mkt dem vill HAHAHAH) Så antingen taffsar jag tbx eller får jag ett litet mini utbrott. Fast i min klass är det mer tjejerna som bestämmer, men såklart finns det en kille som alla hatar (eller ja de flesta) Pga han är jätte sexistisk... 


   
SvaraCitera

Tjejer tycker jag är konstig när jag inte låter dem tafsa på mig. Emellertid spelar de ut "alla är lika värda och ska behandlas så"-beteendet  


   
SvaraCitera