Aviseringar
Rensa alla

Tåg till Hultan!


Ämnesstartare

Palmisen:

hur många är ni som ska åka och varför valde ni just hultan? 🙂

Vi är runt 10 pers. Ja vi tyckte det var dags att dra till Hultsfred, det är ju nästan obligatoriskt att ha varit på Hultsfred någon gång! Det är egentligen inte riktigt min typ av musik, dock är mina vänner rätt mainstream så det är väl också en anledning att vi åker dit, jag åker med bara för att festa. och ja, glo lite band såklart. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fasen vad skoj! 🙂 ni kommer ju ha ett stort camp. vi kan joina er! vi är bara 4 stycken... haha! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palmisen:

fasen vad skoj! 🙂 ni kommer ju ha ett stort camp. vi kan joina er! vi är bara 4 stycken... haha! 😀

Ni är mer än välkommna! [party][party][party][bigcheers][bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ååå vill till "hultan" [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

800grader:

ååå vill till "hultan"

Akta så du inte blir påhoppad av Ordpolisen...............!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eloscha:

Ni är mer än välkommna!

då gör vi det 😉

800grader:

ååå vill till "hultan"

du borde ju vilja åka till "hultan", bob hund kommer 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palmisen:

då gör vi det 😉

SES DÄR, SKÅÅÅÅÅL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palmisen:

du borde ju vilja åka till "hultan", bob hund kommer 🙂

jo, just därför 😉


   
SvaraCitera

Eloscha:

På sj:s hemsida står det att det släpps billigare biljetter 90 dagar innan. gäller det alla resemål?

Ja, köper alltid tågbiljetter till festivaler 3 månader innan. tur och retur för 200 spänn totalt oftast. förra året åkte jag fram och tillbaka toll öland roots, siesta! och emmaboda för 600 spänn. plankade till arvikafestivalen 🙂


   
SvaraCitera

Eloscha:

ni får ursäkta mitt enorma försök till att verka tuff. jag har lärt mig en läxa och hädanefter skrivs det hultsfredsfestivalen i alla sammanhang. Det funkar helt enkelt inte att vara tuffare än vad man är.

snabblärd, undergiven. fin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:

Ja, köper alltid tågbiljetter till festivaler 3 månader innan. tur och retur för 200 spänn totalt oftast. förra året åkte jag fram och tillbaka toll öland roots, siesta! och emmaboda för 600 spänn. plankade till arvikafestivalen 🙂

UNDERBART! Finns det en speciell buss eller något som går till festivalområdet från tågstationen? Om du vet:)


   
SvaraCitera

Eloscha:

UNDERBART! Finns det en speciell buss eller något som går till festivalområdet från tågstationen? Om du vet:)

ja antagligen


   
SvaraCitera
_1993_

Jag som bor i hultsfred kan ju svara. [cool]

Det är inte så långt mellan festivalen och centrum där stationen ligger. Om man av någon anledning skulle hamna vid ett preem är man helt åt fel håll. Ica är rätt håll 😛

Det finns ingen buss som går mellan stationen och festivalen vad jag vet, fast det brukar ordna sig, det går ju speciella bussar direkt till festivalen som kanske går förbi stationen, vad vet jag.

KUL att det kommer lite folk i år! [bigsmile]


   
SvaraCitera