Aviseringar
Rensa alla

tagen av polisen när jag va full, vad händer nu?


Ämnesstartare

För nån vecka sen va jag ute och festade med några kompisar, jag blev aspackad och polisen hittade mig i en gränd där jag låg och spydde och va allmänt borta, så dom skjutsade hem mig.
En kompis sa att man kan bli kallad till förhör och få nån anmärkning och få gå till soc och massa saker p.g.a de, stämmer det verkligen? Jag har blivit tagen av polisen 2 ggr förut i år av andra anledningar och fått gå till soc då, men dom bestämde att dom inte kunde göra så mkt så då borde jag väl inte få gå dit igen?


   
Citera

du kmr få fängelse aktaa rym


   
SvaraCitera

Förmodligen vill dem skrämma upp dig lite bara skulle jag tro.


   
SvaraCitera

Deh komer at döda dej!


   
SvaraCitera

Det är tänkbart att du blir skickad till soc och eller eventuellt mariapol.
Är dock inte säker


   
SvaraCitera

dödsstraf


   
SvaraCitera

när jag blev tagen för fylla för en tid sedan så tog det två veckor sedan kom 2 trevliga representanter för soc förbi hemma och snacka lite om "vilka resurser som finns att tillgå för att ta sig ur högkonsumtion eller beroende av alkohol"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😛 om du är omyndig och du blir tagen till fyllecell tre gånger och dem får reda på vem du är så blir soc kontaktade. =P Iaf är det så där jag bodde tidigare, kan skiljas från ort till ort.

ahbluu:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror lite på vad polisen skrivit i sitt protokoll. Finns två olika varianter. mig tog polisen å skjtsa mig till dörren hem men gick inte in å prata med morsan. en månad senare rignde dom från polisen å sa att jag å morsan skulle komma in. snabbförhör där dom fråga var jag fått tag på alkoholen, om jag drack mycket, om morsan drack mycket. sen fick jag gå hem och har inte hört ett ord efter de.


   
SvaraCitera

Oftast så "skräms" poliserna bara och gör ingenting åt saken.. Annars så kontaktas väl dina föräldrar och socialen blir inblandad..[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer antagligen inte hända nånting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahbluu:

För nån vecka sen va jag ute och festade med några kompisar, jag blev aspackad och polisen hittade mig i en gränd där jag låg och spydde och va allmänt borta, så dom skjutsade hem mig.

sluta vara så jävla fjortis


   
SvaraCitera

sen när är det olagligt att vara full?[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

dödsstraf


   
SvaraCitera

förhör hos polisen och soc (bine there done that) om du är minderårig vilket jag antar att du är[party] inget alvarligt


   
SvaraCitera