Aviseringar
Rensa alla

Tagen av polisen? Någon?


Ämnesstartare

pga. 5 promille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte om det här är tillräckligt, men en gång när jag skjutsade min syster på min cykel stannade en poils mig och ba "det där är inte okej, hon måste hoppa av omedelbart"

fast det var typ när jag var 10 så kanske inte är så coolt :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

påstått narkotikabrott

lallade du runt på stan och var påverkad lr

Res nullius:

vet inte om det här är tillräckligt, men en gång när jag skjutsade min syster på min cykel stannade en poils mig och ba "det där är inte okej, hon måste hoppa av omedelbart"

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar inte finnas många bovar som jag här antar jag. En gång hamnade i jag i polisstation i förhör med en kompis för att vi misshandlade en svart pervers som försökte göra nått mot min syster i gymnasiet. Hon typ anmälde honom men inget hände. Absolut inget. Så jag o en kompis gick vid en pub och misshandlade xxxxx där.

Det slutade med att mina föräldrar fick betala 3000kr i skadetillstånd x( och min kompis detsamma.

[mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prinsen Darren:

bovar som jag

Prinsen Darren:

P14

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du, när du föddes satt jag i fängelse... [ops]


   
SvaraCitera

zIGGE:

ta blodprov istället, och där syns det tydligen på kortare tid om du intagit något. Så vägra alltid.

vet inte hur det är med övrig narkotika med cannabis syns ca ett dygn i blod och ca 1 månad i urin. så ja.
VÄGRA ALLTID

respons:

Värsta gången var när jag blev arresterad vid miljömötet i Köpenhamn 2009. Fick sitta på frusen asfalt med händerna i buntband bakom ryggen i fem timmar genom natten, sedan några timmar till efter det på station. [zzz]

Stackars. Stod precis framför hela det blocket som de bara skärmade av och tog. Några vänner fastnade där. Sedan blev några andra slagna gula och blå med batonger vid ett annat tillfälle på COP 15. Jag slapp undan ganska bra.

Men back ot. Har bara blivit arresterad en gång. Egenmäktigt förfarande när vi delade ut vegansnittar och "spärrade av" (man kunde ta kött men vi hade band runt den) en köttdisk på hemköp.
Lite häktetid och rättegång och bla bla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en gån g för snatteri
sen har ja fått skjuts av polisen många gånger när ja va yngre när de åker förbi på fester så brukar de alltid erbjuda skjuts haha...snälla poliser...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:

Stod precis framför hela det blocket som de bara skärmade av och tog. Några vänner fastnade där. Sedan blev några andra slagna gula och blå med batonger vid ett annat tillfälle på COP 15. Jag slapp undan ganska bra.

Yeah, det sög rätt hårt. Min vän var smart nog att köra lusekofta den dagen, så hon blev utsläppt efter arresteringen tillsammans med hare krishna-typerna och barnfamiljerna. Själv var jag dum nog att köra svart regnjacka (pga vädret, ej black bloc! [no-no]) så polisen var rätt skeptisk till att jag försökte smyga ut. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:

Lite häktetid och rättegång och bla bla

Blev du dömd? Har en drös vänner som torskat dit för egenmäktigt förfarande men förundersökningarna har alltid lagts ned pga ingen orkar med bevisföringen.


   
SvaraCitera

respons:

Själv var jag dum nog att köra svart regnjacka (pga vädret, ej black bloc! [no-no]) så polisen var rätt skeptisk till att jag försökte smyga ut. [crazy]

haha ja då kan det bli svårare. Det var ju två svarta block. Ett i mitten av tåget typ (gick där) och ett som hade som plan att stanna efter att tåget hade gått. Där fanns några vänner som blev arresterade innan de ens hunnit börja sin plan, vad det nu var.

Var bodde du? Jag sov i någon lagerlokalgrej där det var 5 grader på lastpallar haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:

Var bodde du? Jag sov i någon lagerlokalgrej där det var 5 grader på lastpallar haha

Samma. [bigsmile] Hade inte ens lastpall (eller liggunderlag för den delen). Körde räddningsfilt och ormgrop med vängruppen. Har nog aldrig sovit värre.


   
SvaraCitera

respons:

Samma. [bigsmile] Hade inte ens lastpall (eller liggunderlag för den delen). Körde räddningsfilt och ormgrop med vängruppen. Har nog aldrig sovit värre.

haha jag sov faktiskt över förväntan-bra. Men ja, hade man inte haft vänner hade man nog dött lite. Men sov bara där 2 nätter tror jag.
Är räddningsfilt en såndär silvrig sak som ser ut som folie?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:

Är räddningsfilt en såndär silvrig sak som ser ut som folie?

Kanske inte, men det var folie-prylen jag menade. [blush]


   
SvaraCitera

respons:

Kanske inte, men det var folie-prylen jag menade. [blush]

Ja, jag minns att jag undrade varför alla hade massa folie haha.
Fick en av min mor i julklapp men det var ju lite för sent 🙂 Har dock inte använt den än. Sover man på den eller lindar man in sig i den?


   
SvaraCitera