Aviseringar
Rensa alla

Tagen för snatteri i efterhand?


Ämnesstartare

RomTom:

ett halvår sen i en affär. Tror inte personalen märkte men är inte helt säker.

Vad tog du? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Secrit:

Vad tog du? [cute]

ett sexpack 3.5or


   
SvaraCitera

Fjant sluta gnälla. Har just fått brev hem om våld mot tjänsteman för att jag puttade vakten när han försökta ta min kompis. Vakten trillade in i en vägg o välte massa parfymställ o sånt o nu ett halvår senare får jag brev om det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

Fjant sluta gnälla. Har just fått brev hem om våld mot tjänsteman för att jag puttade vakten när han försökta ta min kompis. Vakten trillade in i en vägg o välte massa parfymställ o sånt o nu ett halvår senare får jag brev om det..

men då fick du väl uppge namn där? eller såg dom dig bara på kamerorna?


   
SvaraCitera

RomTom:

men då fick du väl uppge namn där? eller såg dom dig bara på kamerorna?

uppge namn? haha vi va på väg ut så tog vakten tag i min kompis o drog ner honom på marken så slet sig min kompis o sprang så puttade jag vakten i ryggen o sprang själv också.. Det va någon i kassan som kände igen mig i think.. hela affären kollade på "fighten".


   
SvaraCitera

/care. Inget att oroa sig för.


   
SvaraCitera

RomTom:

ett sexpack 3.5or

hur fan lyckades du få ut de utan att dom märkte?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuttilifruttili:

hur fan lyckades du få ut de utan att dom märkte?[tard]

asså dom var precis vid dörren typ och en kompis köpte i kassan så dom såg inte


   
SvaraCitera

ah okej.
men tror du inte behöver oroa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det någon som hört talas om någon som åkt fast flera månader senare för dom blev tagna på kamerorna?


   
SvaraCitera

RomTom:

Är det någon som hört talas om någon som åkt fast flera månader senare för dom blev tagna på kamerorna?

Har nog hänt..


   
SvaraCitera

Har det inte hänt någonting på ett halvår så bryr de väl sig inte.


   
SvaraCitera

Hahaha. Paranoia strikes. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Alltså jag tror inte ett man kan ta fast någon som bevis enbart övervakningskamera. Jag tror man bara får ta fast en person om man ser den snatta framför ögonen. Visst kan de ha nys om dig, men komigen, en diskret gång för ett halv år sedan? Jag tror du kan vara helt lugn och utveckla inte detta till någon jävla nojj-tanke som följer med dig ett år nu. Jag snattade själv som ung och jag var typ nervös varenda gång telefonen ringde hemma liksom för att jag trodde det var polisen eller något [crazy] lägg ner snattandet förövrigt, att stjäla är fult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

/fail på dig, vrf oroar du dig över detta 6månader senare? Dom lär knappast spara video inspelningar från övervaknings kamrer så länge så vida det inte sker ett rån eller något annat grovt.


   
SvaraCitera