Forumet - TAGGA!!!!

TAGGA!!!!

239 1 18

Spana också in:

passaro:

Nää. Finns större.

milan-inter eller?

nej finns inte större. kanske hetare men finsn ingen bättre match än real-barca. är de två bästa lagen och det finns en massa rivalitet mellan lagen. skitmatcher i typ sydamerika räknas inte då ingen följer sånt

Isotop:

[bigsmile] Okej lite sant...

Real madrid insatsen tillbaka vid oavgjort till 3.2 [party]

tack

gymt
patrick bateman:

milan-inter eller?

Nej.

patrick bateman:

nej finns inte större. kanske hetare men finsn ingen bättre match än real-barca. är de två bästa lagen och det finns en massa rivalitet mellan lagen. skitmatcher i typ sydamerika räknas inte då ingen följer sånt

håller inte med. tycker att de gjorde en bra lista över det där på svenska fans häromdagen.
passaro:

håller inte med. tycker att de gjorde en bra lista över det där på svenska fans häromdagen.

bra lista ja men barca och real är lite bättre än rangers-celtic. jag sa inte hetaste utan bästa. tror inte direkt att celtic spelar bättre fotboll än real och barca

ser du skillnaden?

dazed:

Isotop:

Real madrid insatsen tillbaka vid oavgjort till 3.2

Klockrent odds. Bolag?

Jävligt bra text:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/erikniva/article15566549.ab
Jaja patrick äcklig barcapropaganda [blush]

fyfan. aldrig att jag läser nåt sånt. vore xavi och de äkta katalaner hade de inte represneterat spanien. usch. skitklubb
patrick bateman:

fyfan. aldrig att jag läser nåt sånt. vore xavi och de äkta katalaner hade de inte represneterat spanien. usch. skitklubb

Därför jag varnade dig speciellt, omtanke.

Isotop:

Ska kolla in snart, ska ut och röka söndags... ja..

[blush]

Isotop:

Använder mig av betfair.

Jo det där var fint odds.
Isotop:

Du kanske skulle testa att vidga dina perspektiv och inte bara läsa sånt du redan håller med om.

vem är du att säga så? följt fotboll och allt som har med fotboll att göra sedan 2002. hatat barca så länge med. tänker aldrig "vidga mina perspektiv" om den äckliga smutsklubben. kommer hata dem tills jag dör

dazed:

Därför jag varnade dig speciellt, omtanke.

tack

pendu:

Skiter i om du blir förbannad för det där, Patrick.

messi är en ful dvärg

ronaldo var bättre och real var bättre. oavgjort på camp nou är ett helt okej resultat så jag blev inte förbannand. barca hade tur med sig. rättvist resultat hade vart typ 3-2 real