Aviseringar
Rensa alla

Tågkraschen på Södra


Ämnesstartare

Fick ta en sjukt lång omväg när jag skulle till skolan idag. Det tog två timmar brukar ta 13 min.

Jag förstår ju att det skulle vara hemskt om alla tunnlarna och hela Söder rasade ihop, men hur stor är risken egentligen? 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Zerafina: Jag förstår ju att det skulle vara hemskt om alla tunnlarna och hela Söder rasade ihop, men hur stor är risken egentligen?

Nu vet jag inte vad det hela handlar om riktigt. Men om vi väger dina två timmar mot att tunnlar rasar så tror jag inte att man väger dina två timmar högt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles
Nu vet jag inte vad det hela handlar om riktigt. Men om vi väger dina två timmar mot att tunnlar rasar så tror jag inte att man väger dina två timmar högt.

Det är väl självklart att det inte får tas några risker med tåg i tunnlarna innan man är hundra på att det är säkert, jag bara beklagar mig över det
det jag är sur på är sl som som vanligt inte kan se till att det finns andra snabba och bra resvägar när sånna här grejer inträffar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:
Det är väl självklart att det inte får tas några risker med tåg i tunnlarna innan man är hundra på att det är säkert, jag bara beklagar mig över det
det jag är sur på är sl som som vanligt inte kan se till att det finns andra snabba och bra resvägar när sånna här grejer inträffar

Är det inte det citybanan går ut på? Är inte så insatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sjukt irriterande orkade inte med eländet så åkte taxi istället.


   
SvaraCitera

Var de det tåget som var fullt med bajs?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Var de det tåget som var fullt med bajs?

Ja det var det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Är det inte det citybanan går ut på? Är inte så insatt.

Jo fast den är färdigbyggd om fem år så hjälper inget nu 

Odräglig:
Sjukt irriterande orkade inte med eländet så åkte taxi istället.

hhaha
skulle om jag hade råd Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina: Jo fast den är färdigbyggd om fem år så hjälper inget nu

Dom åren bara flyger förbi. När du blir äldre kommer du inse att det inte är någon mening att räkna år, decennier är det minsta man kan hålla reda på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Dom åren bara flyger förbi. När du blir äldre kommer du inse att det inte är någon mening att räkna år, decennier är det minsta man kan hålla reda på.

Man lever ju bara åtta decennier 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina: Man lever ju bara åtta decennier 😛

Ja, det är ju nästan alla mina fingrar för fan, vad begär du av mig?Ledsen


   
SvaraCitera

mrman:

Ja det var det.

hahahahhahahah, åh bajståget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

hahahahhahahah, åh bajståget

vore nice att bo vid skolan så man inte behöver åka tåg.


   
SvaraCitera

mrman:

vore nice att bo vid skolan så man inte behöver åka tåg.

Vore najs om bajset forslades till Östermalm. Säker förvaring.


   
SvaraCitera

Hjärta

aristoteles:

Nu vet jag inte vad det hela handlar om riktigt. Men om vi väger dina två timmar mot att tunnlar rasar så tror jag inte att man väger dina två timmar högt.


   
SvaraCitera