Aviseringar
Rensa alla

taHarrush - sexlek ifrån Mellanöstern har kommit hit, är ni tjejer rädda för vad som kommer att hända efter det som hände i Köln och Kungsträdgården?


Ämnesstartare

Det som hände i Köln och i Kungsträdgården, som ingen kan ha missat, kallas för taHarrush. Det är en "lek" ifrån Mellanöstern som går ut på att män i en större grupp ger sig på en kvinna och antastar henne. Det finns flera rapporter som jag har hört av flera att det går runt gäng i stan och ger sig på en kvinna i grupp, dock inte lika stor grupp som de i Köln och Kungsan. Många gäng runt Centralen som kan gå runt och klänga på en tjej.

Själv är jag bokstavligen livrädd för den här sommaren, med tanke på vad som har hänt redan nu så är jag rädd att det här kommer att bli våldtäktssommaren.

Här finns fler filmer på taHarrush.


   
Citera
mens
 mens

ZHUCHENG-SHANDONG: Nja, inte dire

Men det är klart att sådant kommer att förekomma. Det finns nog ingen som är dum nog att förneka att det är problematiskt att släppa in ett högt antal män med en generellt kass kvinnosyn i ett land där sådant inte ses med lika blida ögon. Vi har män som beter sig illa här också men de kommer ej att bli påhejade på samma sätt som de blir i andra kulturer så att se detta som endast ett "mans"problem är fel.


   
SvaraCitera

Ännu en bluff skapad av högern för att öka hatet och paranoian mot muslimer och människor från öst...

http://touch.metro.se/nyheter/taharrush-inte-en-valdtaktslek-som-kommit-till-europa/EVHpam!ky03nah4hIw/

Men ja, vad gör man inte för att fortsätta normaliseringen av rasism. Skrämseltaktik när den är som bäst och funka verkar den tyvärr göra också.

Hjärta


   
SvaraCitera

Påminner mig om ett parti som gjorde likadant på 20-talet, kommer inte på vilket... Blink


   
SvaraCitera
Exner

Storchen84:
Ännu en bluff skapad av högern för att öka hatet och paranoian mot muslimer och människor från öst...

http://touch.metro.se/nyheter/taharrush-inte-en-valdtaktslek-som-kommit-till-europa/EVHpam!ky03nah4hIw/

Men ja, vad gör man inte för att fortsätta normaliseringen av rasism. Skrämseltaktik när den är som bäst och funka verkar den tyvärr göra också.

Hjärta

Det är inte en "bluff" för att ordet har en viss betydelse på ursprungsspråket. Fenomenet förekommer uppenbarligen och är ett väldigt allvarligt problem.


   
SvaraCitera

Så de har gjort en lek av detta också...? Fy fan vad sjukt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Påminner mig om ett parti som gjorde likadant på 20-talet, kommer inte på vilket... Blink

Ett parti vars medlemmar gick ut och tillsammans gick ut och sexuellt antastade kvinnor i grupp på hundratals män?


   
SvaraCitera

ZHUCHENG-SHANDONG:

Ett parti vars medlemmar gick ut och tillsammans gick ut och sexuellt antastade kvinnor i grupp på hundratals män?

Glömde att citera Storchen84 haha. Mycket glad


   
SvaraCitera

Storchen84:
Ännu en bluff skapad av högern för att öka hatet och paranoian mot muslimer och människor från öst...

http://touch.metro.se/nyheter/taharrush-inte-en-valdtaktslek-som-kommit-till-europa/EVHpam!ky03nah4hIw/

Men ja, vad gör man inte för att fortsätta normaliseringen av rasism. Skrämseltaktik när den är som bäst och funka verkar den tyvärr göra också.

Hjärta

Haha nu var du rolig


   
SvaraCitera

Exner:

Det är inte en "bluff" för att ordet har en viss betydelse på ursprungsspråket. Fenomenet förekommer uppenbarligen och är ett väldigt allvarligt problem.

Nej det är en myt. En myt I tell you! Precis som våld i allmänhet, det är en myt skapad i propagandasyfte av den onda högern.


   
SvaraCitera

Det är inte bluff, men det är rasistisk sensationalism.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Ibland känns det bra att jag alltid undvikit platser med mycket folk på gott och ont.


   
SvaraCitera

InABox:
Det är inte bluff, men det är rasistisk sensationalism.

Ännu ett exempel på hur din påstådda "feminism" och ditt påstådda försvar av kvinnors rättigheter endast sträcker sig tills dess att fenomenet eller gärningsmannen som utsätter kvinnorna kommer från utlandet. Som vanligt är du väldigt avslöjande med vilka dina riktiga värderingar egentligen är.


   
SvaraCitera

InABox:
Det är inte bluff, men det är rasistisk sensationalism.

Nej det är en del av deras kultur


   
SvaraCitera

Niklas: Ännu ett exempel på hur din påstådda "feminism" och ditt påstådda försvar av kvinnors rättigheter endast sträcker sig tills dess att fenomenet eller gärningsmannen som utsätter kvinnorna kommer från utlandet. Som vanligt är du väldigt avslöjande med vilka dina riktiga värderingar egentligen är.

Genom sig själv känner man andra.

Kalle97: Nej det är en del av deras kultur

Starkare patriarkat är en del av "deras" kultur, ja, men inte "våldtäktslekar."


   
SvaraCitera