Aviseringar
Rensa alla

Tal från Team America


Ämnesstartare

Gårdagens riksdagsval var en besvikelse minst sagt, och det fick mig nyss att tänka på ett tal som hålls av huvudkaraktären i Team America: World Police. Jag översatte talet till svenska och bytte ut några namn mot "De rödgröna", "Alliansen" och "SD". Talet borde ha dragits i live-TV någon gång innan valet, hehe.

De rödgröna är kukar. Alliansen är fittor. Och SD är rövhål. Fittor gillar inte kukar, för att fittor blir knullade av kukar. Men kukar knullar även rövhål; rövhål som bara vill skita på allting. Fittor kan tro att de kan hantera rövhål på sina egna sätt. Men det enda som kan knulla en röv är en kuk, med lite stake. Problemet med kukar är: de knullar för mycket eller knullar när det inte är lämpligt – och det krävs en fitta för att visa dem det. Men ibland kan fittor vara så fulla av skit att de förvandlas till rövhål själva... fittor befinner sig nämligen 1,5 tum ifrån rövhål. Jag vet inte mycket om denna galna värld, men jag vet detta: Om inte kukarna får knulla rövhålen, kan det hända att alla våra kukar och fittor blir helt täckta i skit.


   
Citera
Ämnesstartare

Fin liknelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va, kan det vara bajs i kussimurran?[surprised] tjejer är ju ännu äckligare än vad jag trodde[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner att jag är i behov av att bli utrustad med kuk [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera