Aviseringar
Rensa alla

Tål gitarren tält?


Ämnesstartare

Som rubriken visar är det här en fråga om gitarren som är en vanlig akustisk gitarr från cataluna. I sommar ska jag på Världs Jamboreen och min fråga är om ni tror att gitarren kan klara över en vecka i tält i sin gitarrväska?[cute][smile]


   
Citera

Varför skulle den må sämre av att bo i en väska i ett tält än i en väska i ett hus?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Varför skulle den må sämre av att bo i en väska i ett tält än i en väska i ett hus?

Antar att ts syftar på fukt, kan inte komma på nåt annat.


   
SvaraCitera
smisk

TheFrostiz:

Som rubriken visar är det här en fråga om gitarren som är en vanlig akustisk gitarr från cataluna. I sommar ska jag på Världs Jamboreen och min fråga är om ni tror att gitarren kan klara över en vecka i tält i sin gitarrväska?[cute][smile]

Det bör den kunna göra, men är du rädd om gitarren skulle jag faktiskt tipsa om att kanske investera i en liten billigare modell som du kan släpa med dig.
Kanske ses på jamboreen förresten [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Varför skulle den må sämre av att bo i en väska i ett tält än i en väska i ett hus?

pga fukt och sånt ja [wink]

smisk:

Det bör den kunna göra, men är du rädd om gitarren skulle jag faktiskt tipsa om att kanske investera i en liten billigare modell som du kan släpa med dig.
Kanske ses på jamboreen förresten

okej tack[smile] ja de kanske vi gör[crazy]


   
SvaraCitera

jag tror att juniorscouter kan göra mer skada på gitarren än fukt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

jag tror att juniorscouter kan göra mer skada på gitarren än fukt

man måste vara äldre patrullare/ yngre Rs för att åka med [wink]


   
SvaraCitera

nej det är lugnt.


   
SvaraCitera

HAHAHHA[bigcheers]


   
SvaraCitera