Aviseringar
Rensa alla

Talande blåa ollon skaft(Dröm jag haft)


Ämnesstartare

Drömde om detta nedanför läs och hjälp mig att komma fram till svaret till drömmen.

Jag gick och la mig igår. Vaknade upp i en försvunnen värld. Är det en dröm eller är det en tyranosaurs rex som står framför mig! Ska jag penetrera den för att jag är en rilf. Men pöltsligt talar ett blåt ollon skaft till mig. Han säger att jag ska penetrera den pastöriserade lesbiska kafebryggaren. Jag får en quest att gå till cleopatrisien och leta efter Ra's försvunna gyllene pastörisator. Jag går längst nilen kommer fram till en gubbe som ser ut att vara katt. jag leker hund och räv. Jag blir genast påsatt av den egyptiska faroniska stjärnfallet. Jag fortsätter fram och låtsas om som att jag knullar en reptil. Jag hör ett ljud. Det är ollon skaftet igen. Han säger att jag ska leta efter en guldgruva gjord av silver. sedan ska jag svälja dom håriga leif jonkers slynor som träder fram via grannar. Jag kommer fram till till ett tempel som är kukformat med ett rektum som ingång. Jag går in där och skriker efter svaret på gåtan. Gåtan? den visste jag inte ens vad den var. Jag blir rädd när jag ser en jävla fågel träder fram. Han säger YOU SHALL NOTT PASS. jag går därifårn när jag ser att det inte ens finns någe bakom fågeljäveln. Sedan lägger jag märke till att hans kuk är blå. Han tar sedan upp en gyllene pastörisator. Han låter som en anka och försvinner. Sedan vaknade jag.

Vad ska detta betyda? någon som vet. Undrar altid vad drömmar betyder. Och den här drömmen måste betyda någe. Hjälp mig med svaret!


   
Citera

Du är bög helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

Du är bög helt enkelt

det är inget svar. jag är seriös! om du inte svara seriöst så kommer solguden ra att penetrera den saftiga cleopatriska horan! du är en katt det märks på din karisma.


   
SvaraCitera

RaLLeB:

det är inget svar. jag är seriös! om du inte svara seriöst så kommer solguden ra att penetrera den saftiga cleopatriska horan! du är en katt det märks på din karisma.

Jag är en katt [love]
Du är en bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

Jag är en katt [love]
Du är en bög.

Du är en katt, jag är hetro!


   
SvaraCitera

RaLLeB:

Du är en katt, jag är hetro!

Nej, din dröm bevisar att du inte är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

Nej, din dröm bevisar att du inte är det.

På vilket sätt! Jag har drömmt också att kvinnor bröst kunde flyga, och att gjorden var vaginal. och varje kvinna man gick förbi ville ha cleopatriskt sammlag!


   
SvaraCitera

Det finns en ruskigt rolig skräckfilm från åttiotalet som handlar om en blå levande penisliknande parasitvarelse som äter hjärnor. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Det finns en ruskigt rolig skräckfilm från åttiotalet som handlar om en blå levande penisliknande parasitvarelse som äter hjärnor.

HAHAHA ge mig filmnamnet för i helvete! Ta reda på vad den heter [y]


   
SvaraCitera

RaLLeB:

HAHAHA ge mig filmnamnet för i helvete! Ta reda på vad den heter [y]

http://www.imdb.com/title/tt0094793/

Brain Damage heter den. [cool]


   
SvaraCitera

drömmen betyder att du spelat för mycket wow, kollat för mycket på sagan om ringen och är på god väg att bli bög.[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PanicYard:

drömmen betyder att du spelat för mycket wow, kollat för mycket på sagan om ringen och är på god väg att bli bög.[cheers]

hm jag har aldrig spelat wow. Sett alla sagan om ringen filmer en gång. Och jag runkar till storbröstade blonda bruda ^^ så nej!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera