Aviseringar
Rensa alla

Tåliga stenciler, material samt skärare.


Ämnesstartare

Vad rekommenderar ni för lite stryktåliga stenciler?


   
Citera
Ämnesetiketter

En tråd som inte handlar om sex? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHA!!

En tråd där han inte skryter om sina KKs/ons? [chocked]


   
SvaraCitera

Ett litet steg för Greger, ett stort steg för mänskligheten!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

En tråd som inte handlar om sex? [surprised]

Jag har gjort en 10 stycken, fast du läser tydligen bara sådana som handlar om sex[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture är.. Dold text: mycket speciell sexläsare [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

Capture är.. Dold text: mycket speciell sexläsare [crazy]

Jo jag får den vibben. Mina senaste 2 trådar har varit om graffitti, den innan om relationer och den innan dess om mode har jag för mig.

Dock har capture endast noterat dem om sex.. Coincidence?

NO.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Jag har gjort en 10 stycken, fast du läser tydligen bara sådana som handlar om sex[wink]

Tio trådar av 164 som inte handlar om sex? [rolleyes]

Vincenco:

Capture är.. Dold text: mycket speciell sexläsare [crazy]

[confused]

Greger_EFG:

Jo jag får den vibben. Mina senaste 2 trådar har varit om graffitti, den innan om relationer och den innan dess om mode har jag för mig.

Dock har capture endast noterat dem om sex.. Coincidence?

NO.

Största delen av dina trådar handlar om sex eller relationer, att då en tråd på tjugo handlar om något annat förändrar inte det faktum att största delen av dina trådar handlar om sex eller relationer. [smile]

EDIT: Att dina trådar som handlar om sex eller relationer dessutom oftast är väldigt korkade gör ju bara att man uppmärksammar dem ännu mer, och då antagligen inte lägger märke till att du bland alla dessa trådar också har gjort en liten tråkig tråd om grafitti eller vad det nu råkar vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

En tråd som inte handlar om sex?

Greger_EFG:

Jag har gjort en 10 stycken, fast du läser tydligen bara sådana som handlar om sex

Haha ägd du blev capture[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Haha ägd du blev capture[wink]

Ja hon försöker verkligen hacka på mig på något sätt, men det är liksom omöjligt när mina bästa argument mot hennes senaste post redan finns i posten hon qoutade![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Ja hon försöker verkligen hacka på mig på något sätt, men det är liksom omöjligt när mina bästa argument mot hennes senaste post redan finns i posten hon qoutade!

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera