Aviseringar
Rensa alla

Tallar på granar


Ämnesstartare

Håhå jaja så var det dax för en berättelse signerad den dendrosexuelle livsnjutaren igen ;););)

Igår när jag som vanligt studsat upp ur sängen och druckit min flädersaft gick jag ut i friska luften för att möta den nya dagen :)----
under min morgonpromenad tog jag en liten omväg bort till en liten skogsdunge i närheten av min villa där jag bor. i denna ståtliga skogsdunge finns ett antal granar som jag naturligt nog, dendrosexuell och småkåt som jag är ;p, styrde kosan mot. jag kunde icke motstå frestelsen att talla lite på de ståtliga stammarna och kottarna hos dessa härliga barrträd. de vuxna träden hade jag förstås tallat på vid tidigare tillfällen, men det fanns även ungträd som gav mig helt nya upplevelse håhå jaja 😀
jag blev av förståeliga skäl rejält hård i brallan av granarnas ståtliga stammar och ljuvliga doft :), och allt hade varit frid och fröjd om jag nu inte hade varit en tänkande individ och inte bara en tanklös sexdåre hoho
är det sexuellt ofredande det jag håller på med? kan jag fortsätta talla i min lilla dunge utan att polisen kommer?
håhå jaja [wink]


   
Citera
Ämnesetiketter

Dendrofilen:

flädersaft

- Jag som avskyr flädersaft.. [sad]


   
SvaraCitera

ej tillåtet att gå in på deras mark utan lov [no-no]


   
SvaraCitera

även om jorden tillhör oss alla nananananaa


   
SvaraCitera

fläder är gott


   
SvaraCitera

Dendrofilen:

är det sexuellt ofredande det jag håller på med?

Med tanke på att de står nakna (och hårda) i skogen och väntar på dig så kan det ju bara tolkas att de är villiga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får hoppas på att dom inte buss(k)ar polisen på dig


   
SvaraCitera

isola:

ej tillåtet att gå in på deras mark utan lov

allemansrätten.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

allemansrätten.

ah men den gäller ju ej på din privata tomt


   
SvaraCitera

isola:

ah men den gäller ju ej på din privata tomt

Det stod inget om en tomt så vitt jag ser, det stod en dunge.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Det stod inget om en tomt så vitt jag ser, det stod en dunge.

"i

Jaha, jag läste "grannar" på några ställen när jag skummade igenom. [blush]


   
SvaraCitera

isola:

Jaha, jag läste "grannar" på några ställen när jag skummade igenom.

me 2 men d va nt d [blush]


   
SvaraCitera