Aviseringar
Rensa alla

Tampong, aj


Järn:

Bästa samtalsämnet i världen: vem som har den avvikande fittan

du är bara ledsen över att du inte har fitta 🙁

isola:

är väl samma sak?

så bakåt och framåt är samma sak? coolt


   
SvaraCitera

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA idioter.


   
SvaraCitera

elverpigen:

du är bara ledsen över att du inte har fitta 🙁

så bakåt och framåt är samma sak? coolt

det blir ju rakt fram i tampongens riktning duuuh


   
SvaraCitera

elverpigen:

du är bara ledsen över att du inte har fitta 🙁
   

Hahahaha nej, har aldrig reflekterat något vidare över det här, men har å andra sidan aldrig träffat en fitta som kröker framåt


   
SvaraCitera

eftersom det finns krökta kukar borde det väl finnas krökta fittor tänker jag


   
SvaraCitera

Gäller att hitta den med "best fit" så att säga


   
SvaraCitera

isola:

det blir ju rakt fram i tampongens riktning duuuh

tjejer e så ologiska!!!


   
SvaraCitera

Fridask:
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA idioter.

?


   
SvaraCitera

Fingerprints: ?

Låt dig inte provoceras av en idiot nu fingret


   
SvaraCitera

Blåbärt:

Låt dig inte provoceras av en idiot nu fingret

Blir inte provocerad så länge hen inte har någon förklaring. Har hon inte det så kommer jag ta bort inlägget bara.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Blir inte provocerad så länge hen inte har någon förklaring. Har hon inte det så kommer jag ta bort inlägget bara.

Det får du så gärna göra, men jag tycker det är idioti att prata om hur kvinnors könsdelar är utformade i ett forum för ungdomar, risken för att gubbarna som hänger här får bränsle till sina fantasier är övergripande. Tampongdebatt i all ära. Nu lämnar jag denna diskussion. Hejpa


   
SvaraCitera

Fridask: Det får du så gärna göra, men jag tycker det är idioti att prata om hur kvinnors könsdelar är utformade i ett forum för ungdomar, risken för att gubbarna som hänger här får bränsle till sina fantasier är övergripande.

Geesh, vem bryr sig om gubbiga fantasier. Ser mycket hellre att tjejer lär känna sina kroppar ordentligt och att man vågar prata om fysiska olikheter osv, så att folk som TS slipper få ont i onödan, än att man är tyst om det bara för att nån gubbe eventuellt läser det man skriver.


   
SvaraCitera

Fridask:

Det får du så gärna göra, men jag tycker det är idioti att prata om hur kvinnors könsdelar är utformade i ett forum för ungdomar, risken för att gubbarna som hänger här får bränsle till sina fantasier är övergripande. Tampongdebatt i all ära. Nu lämnar jag denna diskussion. Hejpa

Men herregud, det är väl jättebra att kunna prata om sin fitta utan att skämmas. Hade du sett samma problematik om killar skrev om sina kukar?


   
SvaraCitera
Yaren
Ämnesstartare

Tjena! Jo, nu fick jag lätt in då jag fick mena igår, det gjorde inte farligt ont, men det känns fortfarande. 

Och det har räddat mig på hela resan 😀 Wehee jag är glad.

BTW det här med att vi ska undvika snacka om våra fittor för att inte gubbar ska bli kåta, det är deras problem om de blir kåta IMO. Så prata på.


   
SvaraCitera

Yaren:
Tjena! Jo, nu fick jag lätt in då jag fick mena igår, det gjorde inte farligt ont, men det känns fortfarande. 

Och det har räddat mig på hela resan 😀 Wehee jag är glad.

BTW det här med att vi ska undvika snacka om våra fittor för att inte gubbar ska bli kåta, det är deras problem om de blir kåta IMO. Så prata på.

Jag tror jag talar för den absoluta majoriteten när jag säger att mensprat inte kåtar upp män.


   
SvaraCitera