Aviseringar
Rensa alla

Tampong när man simmar?


Ämnesstartare

Vill inte missa simlektioner i skolan eftersom min lärare får damp på mig! Jag kan inte rå för att den kommer precis när vi ska till simhallen.... Har i alla fall funderat på att börja använda tamponger men kan man verkligen simma med dom!? sounds a little bisarr....men det kulle vara bra ifall det funkar[cute]


   
Citera

Haha, mensar du i vattnet?


   
SvaraCitera

Davin:

kan man verkligen simma med dom!?

Har hört att dom är dåliga simmare, men testa.


   
SvaraCitera

Ja. Du kan simma med den. Men byt efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jedi:

Haha, mensar du i vattnet?

nej försöker att inte göra det....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det funkar bra, byt bara direkt efter du simmat klart 🙂


   
SvaraCitera

In med den innan du ska ner i vattnet och byt när du kommer upp ur vattnet så funkar det brabra.


   
SvaraCitera

asså de typ sväljs upp och sitter obekvämt. den åker ner.


   
SvaraCitera

har för mig att det har hänt mig nångång.


   
SvaraCitera

Det funkar. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det funkar. Byt så fort du går upp dock. Men du kan känna dig helt lugn.


   
SvaraCitera

Davin:

Har i alla fall funderat på att börja använda tamponger men kan man verkligen simma med dom!?

Ja det funkar, jag har gjort det flera gånger. Tänk på att precis innan du badar så byt till en ny, och direkt när du kommit upp byt till en ny. Eftersom man lättare kan få upp bakterier iomed att det är vatten. Fast iofs ingen fara om det är klor vatten eller hyftas "rent" vatten. 🙂


   
SvaraCitera

SÖKUNKTIONEN?!!!!


   
SvaraCitera

ska jag skrämma dig lite så en gång hade min sugit upp vatten utav helvete, så de va Kul att ta ut den sen 😀 men hade nog inte tryckt upp den långt nog - är försiktig för jag har kopparspiral. men självklart har jag den där den ska vara så den inte stör ändå..


   
SvaraCitera