Aviseringar
Rensa alla

tampongen har fastnat!


Shockerad


   
SvaraCitera

*gör treenigheten*


   
SvaraCitera

Tjohej:
 Testa kofot.

Tumme upp


   
SvaraCitera
penja

tevepro:
Shockerad

tänkte just på om du skulle ställa upp och hjälpa till om detta händer mig haha!fast har svårt att tänka mig att jag nånsin skulle råka få nånting att fastna där inne, tror jag har så bra koll på min fitta att jag skulle lyckas få ut det själv så du behöver inte oroa dig.


   
SvaraCitera

penja: tänkte just på om du skulle ställa upp och hjälpa till om detta händer mig haha!fast har svårt att tänka mig att jag nånsin skulle råka få nånting att fastna där inne, tror jag har så bra koll på min fitta att jag skulle lyckas få ut det själv så du behöver inte oroa dig.

jag har hyfsad koll på det jag med.


   
SvaraCitera
penja

tevepro:

jag har hyfsad koll på det jag med.

det är bra det!


   
SvaraCitera

Mycket glad härligt med umpar alltså


   
SvaraCitera

vetifasen hur man får ut någonting där som fastnat, förstår dock ej riktigt hur den verkligen kan sitta så in i vassen att du inte kan dra ut den på något vis. Du får krysta, du får föda ut din gamla tampong 


   
SvaraCitera
reben

asså d där med 8h är inte så farligt


   
SvaraCitera
penja

FruLiten:
Mycket glad härligt med umpar alltså

heh

FruLiten:
vetifasen hur man får ut någonting där som fastnat, förstår dock ej riktigt hur den verkligen kan sitta så in i vassen att du inte kan dra ut den på något vis. Du får krysta, du får föda ut din gamla tampong 

förstår inte riktigt heller faktiskt. men antar att den svällt och blivit mos typ. antar att trådskaparen är ung också, och kanske inte riktigt lärt känna sig själv där nere. hoppas det gick bra för henne, vill ha uppdatering. 


   
SvaraCitera

Hade nog fört in en pincett och gripit tag i den men då kan man ju råka ha sönder den så att man har rester kvar därinne uhu. Det är inte så svårt att få en tampong att fastna därinne om man satt in den fel.
Onani är ett bra tips!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla tips, men jag fick gå till gynekologen. Det var jätte läskigt, de sa att det som hände mig är en jätte ovanlig sak som kan hända. Jag fick några bedövningar där nere och nu är den ute. Nu har jag en tuss där nere istället för de fick klippa pyttelite, men tur behövdes det inte sys!


   
SvaraCitera

lol hur kan de säga att det är jätteovanligt när det inte är det?


   
SvaraCitera

den sekundära pycnoharkessiska teorin:
lol hur kan de säga att det är jätteovanligt när det inte är det?

Sättet den har fastnat på är kanske ovanligt


   
SvaraCitera

kukoxo:

Sättet den har fastnat på är kanske ovanligt

flätat in sig i slidväggen


   
SvaraCitera