Aviseringar
Rensa alla

tandkräm


massgrav:

gör det, det finns vegansk barntandkräm på apoteket even!

jag vill ha sån som smakar godis och inte mintäckel,men funkar barntandkräm lika bra som mintgrejjset? O_o


   
SvaraCitera

Tözen:

men funkar barntandkräm lika bra som mintgrejjset? O_o

Vet faktiskt inte vad det är för skillnad på barn och vanlig, annat än att barntandkräm smakar godare.


   
SvaraCitera

massgrav:

Vet faktiskt inte vad det är för skillnad på barn och vanlig, annat än att barntandkräm smakar godare.

ja,fattar inte varför all vuxentandkräm smakar samma.för gillar inte smaken. [sad]


   
SvaraCitera

massgrav:

Roots of compassion i tyskland [party]

Haha, men fan. Tyskland. Helps a lot. [sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

Borstar inte tänderna

Hångla?[blush]


   
SvaraCitera

Link:

Hångla?

okej[cute]
Image


   
SvaraCitera

EnsamFlickaVärlden:

Vilken tandkräm använder du?

Ingen, dyrt och onödigt.


   
SvaraCitera

kebu12:

okej

Nice.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte för att jag förstår vad som är så nödvändigt med det här, men zendium. smakar äckligt [smile]

Image


   
SvaraCitera

Libertad:

[sad]

Roots of


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Ingen, dyrt och onödigt.

Bara vatten då lr??[censur]


   
SvaraCitera

EnsamFlickaVärlden:

Bara vatten då lr??

Varför ens det?


   
SvaraCitera

Butterscotch:

...

Colgate sensitive är godast [y]

Tözen:

Jag kan inte använda tandkräm nu för lukten påminner om minttu vilket jag hävde i mig som fan igår,får kväljningar av tandkrämslukten

haha, oj, inte ens tänkt på att det kan gå så.. Är själv känslig om jag "försupit" mig på någon sprit och undviker allt som har med spriten i fråga närmsta tiden. Stackars [n]

_sofi:

zendium

måste jag använda eftersom jag lätt får afte eller hur fan det stavas. den löddrar ju noll och är dyr som fan. Brukar åka hem till min mamma som är f d tandhygienist och säga att jag bara har råd med euroshoppers, då köper hon zendium till mig[party]


   
SvaraCitera

batterseabardot:

haha, oj, inte ens tänkt på att det kan gå så.. Är själv känslig om jag "försupit" mig på någon sprit och undviker allt som har med spriten i fråga närmsta tiden. Stackars

d va bara ett par dar efter jag inte kunde borsta tänderna, usch, den lukten. svårt att undvika tandborstning, känns sådär lagom mysigt. men minttu => ingen tandborstning utan bara kväljningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har alltid använt Zendium [smile] God och bra, har aldrig haft något hål eller så.

Image


   
SvaraCitera