Forumet - Tandkräm

Tandkräm

4363 0 73

Spana också in:

dvärgkastarn:

tw känns som att tråden borde haft poll

Mjo men det kändes så.. jag vet inte.. tandrkäm liksom [sad]
ville mest ba ha lite interaktivt sällis, men också få tips på braiga tandkrämer.

mynona:

d. Jag överlåter ofta åt andra att köpa sådant och använder sedan vad de har kö

Gör du inga hushållssysslor?
isola:

Mjo men det kändes så.. jag vet inte.. tandrkäm liksom
ville mest ba ha lite interaktivt sällis, men också få tips på braiga tandkrämer.

[bigsmile]

kan tipsa om den billiga på lidl men orkar inte kolla vad den heter. köpte den senast och förra gången och den verkar funka rätt bra för mig iaf.
tlaltecuhtli:

köper ica basic. det är den billigaste som inte är direkt äcklig. om jag vore rik hade jag kört på kingfisher alltid hela tiden. fänkål är bästa tandkrämssmaken.

är det mkt fluor i den? eller ja i båda

mynona:

du har bestämt dig för att jag bor i en villa snarare än i en lägenhet? [blush]

*hemmet då
brukar säga hus om alla hem

deteD:

Använder Sensodyne Fresh Gel. [blush]

den är turkos? tror inte att jag gillade den då

dvärgkastarn:

kan tipsa om den billiga på lidl men orkar inte kolla vad den heter. köpte den senast och förra gången och den verkar funka rätt bra för mig iaf.

försöker bojkotta lidl pga dåligt
hur mår du annars mvh går ifrån ämnet
debepe:

alltid olika för det är inte alltid rea på samma hihiih
fast köper aldrig "dåliga" märken som från början är ganska b

köper du bara tandkrämer som är på rea?
tycker att man ska investera i sina tänder pga det är inte så kul att bajsa ur sig tusentals kronor hos tandis. (fast man kan få göra det ändå uhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu)

dvärgkastarn:

har lite ont i magen samt är allmänt frustrerad över tillvaron men annars funkar det. själv då?

mm lite detsamma, utom magen.
ligger med tända ljus och katt på mig och kollar på strange sex på tlc. det handlar nu om en man som skadat sin penis väldigt illa att den var tvungen att amputeras.
innan handlade det om intimpimpercingar.