Aviseringar
Rensa alla

tandläkare


Ämnesstartare

jag hatar verkligen när tandlläkare inte har handskar utan bara kör in handen i munnen, så äckligt. finns det typ ingen regel att de måste ha handskar? [shake] ska till tandläkaren om 25 min 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

Har aldrig stött på det, trodde det var typ lag på. [tard]

Men du kan väl bara be dem använda handskar? Vad är det värsta som kan hända? [cute]

Är det bara jag i övrigt som märkt att när dem grejar i munnen med handskar, så känns det som om de har på sig en jättelik kondom? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va, ofta dom inte har handskar[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

ska till tandläkaren om 25 min 🙁

Hahahaaaa, hatar tandläkaren...[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mmmm händer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

Mmmm händer

Sköön avatar[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

royalflush:

Sköön avatar

Önskar jag kunde säga detsamma [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

royalflush:

hatar tandläkaren...

ja ofta man får en tid så här tidigt [mad]

men är klar nu! var en av de obehagligaste gångerna, massa blå gegga i munnen [mad]

Jonnybravo91:

Men du kan väl bara be dem använda handskar? Vad är det värsta som kan hända?

vågar inte [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Har aldrig stött på det, trodde det var typ lag på. [tard]

eller hur [shake]

soimpolite:

vågar inte [shake]

hade han/hon handskar på den här gången?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

massa blå gegga i munnen

Du ska få tandställning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

hade han/hon handskar på den här gången?

nej 🙁 är rätt nyfiken också... alltså när jag låg där så hörde jag/kände doften av att han tände en tändsticka. jag kunde även skymta hur han drog så jag är helt säker på att det var en tändsticka. vad fan tände han en tändsticka för? XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

Du ska få tandställning?

nej en skena jag kan ha när jag sover för att jag är så deprimerad/spänd/stressad att jag gnisslar tänder i sömnen och det förstör tänderna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

nej en skena jag kan ha när jag sover för att jag är så deprimerad/spänd/stressad att jag gnisslar tänder i sömnen och det förstör tänderna

oh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

nej 🙁

Whuut[tard].. säg till nästa gång? jag skulle iaf "fråga" lr rättare sagt ge en pik, ba varför har du inte handskar på dig, brukar man inte ha det? lr nåt sånt.

soimpolite:

är rätt nyfiken också... alltså när jag låg där så hörde jag/kände doften av att han tände en tändsticka. jag kunde även skymta hur han drog så jag är helt säker på att det var en tändsticka. vad fan tände han en tändsticka för? XD

Hahaha knasig tandläkare du har. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Hahaha knasig tandläkare du har. :S

ja :S men tror det var ngt med geggan eller vaxgrejen. eller så tände han kanske ett ljus eller ngt lol

daisy:

Whuut.. säg till nästa gång? jag skulle iaf "fråga" lr rättare sagt ge en pik, ba varför har du inte handskar på dig, brukar man inte ha det? lr nåt sånt.

jag är verkligen för blyg för att göra det 😛 jag försöker bara tänka att det är över snart och att jag ska borsta tänderna och ta listerine osv. när jag kmr hem så jag blir ren och känner mig fräsch


   
SvaraCitera