Aviseringar
Rensa alla

Tandläkarn VÄGRAR slipa lite grann på mitt isberg!!!


Ämnesstartare

mullis711:

Jag mår inte dåligt, dock vet jag att de hindrar mig från att le, många påpekar mina snea tänder även föräldrarna, inte så roligt direkt

om de är snea kanske du behöver tandställning istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Ja fast återigen så är det MITT ansvar då jag är straffmyndig och får mer eller mindre skylla mig själv, hellre ont i tanden varje dag än att jag ska må psykiskt dåligt över mina fula tänder jag har.

Om du tar en fil och börjar slipa på dina egna tänder är det ditt ansvar.

Ilningar i tänderna kan göra hemskt ont och vara mer handikappande än man förställer sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur ser isberg på tänderna ut egentligen? Det låter som det är katastroffult, men jag har svårt att tro det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha jag googla isberg tänder fick fram på bildgoogle:

Image

min första tanke var att har man såna tänder förstår jag om man vill slipa ned dem
sen fatta jag det va en hund.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Vi förstår att personen lider och vill dö, men ingen vill vara den som dödar.

Exakt så fega är vi Svenskar, om personen vill dö låt den göra det då? Dock kan du inte jämföra DÖD med att slipa en tand [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidsro:

hur ser isberg på tänderna ut egentligen? Det låter som det är katastroffult, men jag har svårt att tro det.

När jag menar " isbergs tänder" menar jag att tanden är rak i början, för att snabbt går ner som en djup spricka i mitten rakt neråt och går in i ledet igen mot slutet. Ungefär så här

Isberg.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kook:

hade en kompis som tog en nagelfil, mkt idiotiskt

Det funkade inte alltså? Funderar på att ta en fotfil fast den mjuka sidan, tandvärk är överskattat jag är ju trots allt människa [cool][cool][cool]


   
SvaraCitera

Jag vill ha stora tänder, byta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Exakt så fega är vi Svenskar, om personen vill dö låt den göra det då? Dock kan du inte jämföra DÖD med att slipa en tand

Din tandläkare verkar inte hålla med om detta. Varsågod att respektera.


   
SvaraCitera