Aviseringar
Rensa alla

Tandställnig.. döda mig


Ämnesstartare

När jag var runt 13 så fick jag åka till en annan tandläkare än min vanliga för och kolla om jag behöver tandställning. Men idioten undrade bara varför jag slösade hans tid för att jag uppenbarligen inte behövde en. Tre år senare vill min vanliga tandläkare sätta dit en iallafall.

Jag halvåret på gymnasiet nu och jag vet fan inte vad jag ska göra. Mina tänder KAN man leva med (vissa ser dem som personliga och charmiga) men jag mår fan inte bra om jag verkligen ler i spegeln. Det ser inte bra ut... Tänk när jag blir vuxen.[sad]

Ska jag skaffa en? När tar man bort den isåfall, hinner jag på ett halvår? Det är sommar snart liksom, jag kommer inte behöva dra ut några tänder.

FAN. Bajs tänder varför förstör ni allt!?[cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Microcuts:

Jag halvåret på gymnasiet

Jag går andra halvåret*


   
SvaraCitera
Åtta

Jag hajar inte problemet. Skynda dig att ha det när det är gratis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag hajar inte problemet. Skynda dig att ha det när det är gratis.

Haha! Problemet är att det är så jävla fult!!! (Förlåt om du har/har haft)
Åhhhh, jag dör! Jag vet att jag är världens nörd som håller på men jag kommer tycka det är så jävla pinsamt, bara en annan i min klass har!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De sa åt mig att mina tänder skulle ta ett halvår men jag hade den i sisådär fyra år eller något.
Jag antar att du kommer att få bort den innan tjugo i vilket fall som helst.

Som sagt, passa på medan det är gratis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

De sa åt mig att mina tänder skulle ta ett halvår men jag hade den i sisådär fyra år eller något.
Jag antar att du kommer att få bort den innan tjugo i vilket fall som helst.

Okej jag vill inte ha en.
Är det fult med tandställning? Det har ju typ en tönt stämpel om man säger så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Do it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Microcuts:

Är det fult med tandställning? Det har ju typ en tönt stämpel om man säger så

Man är töntigt som säger så. Man ska vara tacksam när man får en chans att förbättra någonting man ogillar.

Det är knappast att du kommer att ha en hela livet.

Plus att det absolut inte är fult om man sköter den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Man är töntigt som säger så.

Jamen jag vet. Men jag vill inte ha en tandställning när jag är 18 liksom... Om jag bara fått den när jag var 13 [cry]


   
SvaraCitera

skaffa, bättre att ha vara "ful" med tandställning (tycker inte det är så jävla fult men) något år (eller hur länge man nu behöver ha den) än att ha fula tänder hela livet


   
SvaraCitera

jag är jätteglad att jag valde att ha tandställning. de var inte så kul i början men jag vande mig och det blev skitfint efteråt.
så ja, du ska skaffa en [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Microcuts:

Är det fult med tandställning? Det har ju typ en tönt stämpel om man säger så

alltså, du tänker på det mer än någon annan gör. fick min vid typ 16 också, fick ha den i 1 år eller något för jag hade ganska lite. var nojig i början men det är riktigt värt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NOLLNIO:

jag är jätteglad att jag valde att ha tandställning. de var inte så kul i början men jag vande mig och det blev skitfint efteråt.
så ja, du ska skaffa en [smile]

Hur gammal var du och hur länge fick du ha den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kudde:

alltså, du tänker på det mer än någon annan gör. fick min vid typ 16 också, fick ha den i 1 år eller något för jag hade ganska lite. var nojig i början men det är riktigt värt.

Hoppas det. Jag har sån himla panik över det här, det är inte kul


   
SvaraCitera