Aviseringar
Rensa alla

Tandställnig.. döda mig


Ämnesstartare

Skulle ha min 1,5 år tror jag men hade bara ett halvår. Det kan ju bli så också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

do it! du slipper ju betala


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Microcuts:

Hoppas det. Jag har sån himla panik över det här, det är inte kul

jag förstod efter varför alla som haft tandställning sa att det var värt det så mycket. x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej tack alla! Det låter som att det inte är jättesent och ovanligt att skaffa vid 16 år?

Jag ska till tandläkaren snart och då får jag bestämma... Åh![sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Juste jag glömde, hur lång tid tar från att man bestämmer att man ska få tandställning till att sätta in den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Darin hade tandställning, vill du bli som Darin *darin darin darin darin* (eko) [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem fan bryr sig? Jag ska få tandställning snart! Halelujah! Jag kommer gå runt och ba "Wanna zee mah griiillzzz?" [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Microcuts:

Juste jag glömde, hur lång tid tar från att man bestämmer att man ska få tandställning till att sätta in den?

En månad kanske, om jag inte blandar ihop det med nattställningen.


   
SvaraCitera

palla bry sig, har tandställning, haft sen typ 9an lr ngt, ingen bryr sig, gott om vänner, en flickvän chill mcdill


   
SvaraCitera

Microcuts:

Hur gammal var du och hur länge fick du ha den?

oj kommer inte ihåg riktigt, kanske 14 och hade den i två år men då fick jag dra ut fyra tänder oxå..

även om det kanske inte är så roligt nu så kommer du vara glad sen att du gjorde det. de är värt att ha tandställning i några år för att sen ha fina tänder resten av livet [y]


   
SvaraCitera

neeej, tandställning är sexigt.. iaf sexigare än snea tänder, eller hur?


   
SvaraCitera

Åtta:

Skynda dig att ha det när det är gratis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

neeej, tandställning är sexigt.. iaf sexigare än snea tänder, eller hur?

Ja men jag är 16 nu... det känns som något man gjorde när man var 12-14[shake]


   
SvaraCitera

Microcuts:

Ja men jag är 16 nu... det känns som något man gjorde när man var 12-14[shake]

och när du blir 18, kommer du önska att du gjorde det när du var 16.. när du är 20, kommer du önska att du gjorde det när du var 18, osv.. vart där [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

och när du blir 18, kommer du önska att du gjorde det när du var 16.. när du är 20, kommer du önska att du gjorde det när du var 18, osv.. vart där [cheers]

Ah, iförsig. Men jag är ju så liten så det känns som att jag kommer vara gammal när jag är 20 haha [rolleyes]


   
SvaraCitera