Aviseringar
Rensa alla

Tandställning.


Ämnesstartare

Jag har haft min tandställning i två år och nu är jag så himla less! Först tyckte jag att tandställning var någonting sött men nu...
Vad tycker ni Umare? Är tandställning sött, oattraktivt, jobbigt eller allmänt ointressant?


   
Citera
Ämnesstartare

På vissa är det småsött. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan se bra ut på vissa.


   
SvaraCitera

Icke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser bra ut om man sköter tänderna och inte ser ut som en häst när en garvar.


   
SvaraCitera

På vissa kan det vara jättecharmigt, men det är alltid snyggast utan! Jag bara accepterar att den sitter där när det gäller mig, men den åker ut 20 augusti, HURRA för det! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är hett, och praktiskt. Dom flesta har ju ett härligt leende när de gjort sig av med sin tandställning (:


   
SvaraCitera

det är jobbigt att ha.. skaver, fastnar massa skit osv. kan vara rätt sött dock. men när jag hade räls tyckte jag alltid att den fick mig att se hmm, oseriös ut, på något sätt. när den åkte av blev det dock ursnyggt![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rysning:

Vad tycker ni Umare

Jag bryr mig inte alls om en tjej har tandställning.
Dock kan det vara lite små sött på vissa [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla fina kommentarer! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobbigt [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mest är det väl bara fult


   
SvaraCitera

rysning:

Är tandställning sött, oattraktivt, jobbigt eller allmänt ointressant?

på vissa är det hur gulligt som helst, medan andra ser ut som Jaws i James Bond [confused]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kan vara charmigt på vissa, men alla ser bättre ut utan (efteråt, dvs, inte nödvändigt innan då tänderna var snea).


   
SvaraCitera

Äh, tänk bara på att du får ta ut den sen. (: Själv sitter jag här med gummisnoddar och det gör ont [sad]


   
SvaraCitera