Aviseringar
Rensa alla

Tandställning!


louie:

Låter bra. Min tandläkare sa att jag kommer ha min tandställning i minst 2 år. Surt att jag kommer ha den när jag tar studenten, bara.

Äsch, tandställningen påverkar inte livet särskilt mycket, förutom när man äter. Och om jag har förstått det rätt så dricker man ändå bara på studenten [party]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Äsch, tandställningen påverkar inte livet särskilt mycket, förutom när man äter. Och om jag har förstått det rätt så dricker man ändå bara på studenten

Tas hemskt mycket foton också. Känns lite fail att få tandställning så sent. Jag ser tandställning som en belastning, men vad vet jag? What to do what to do. Jag får tänka på hur fint det kommer bli sen (kommer det ens bli fint!?????) *löjligtandställningsångestpanik*


   
SvaraCitera

louie:

Jag får tänka på hur fint det kommer bli sen (kommer det ens bli fint!?????)

Ja, det kommer bli fint. Om du ska ha tandställning så är det ju något i munnen som är fel, och det kommer ju bli tillrättat av det där. [smile]

louie:

*löjligtandställningsångestpanik*

Äsch, alla har det verkar det som (förutom jag som är ett WONDERCHILD [cool])

louie:

Tas hemskt mycket foton också.

Du blir inte fulare av tandställningen. Min pojkvän hade också tandställning (även på sin student) och han har sagt att han lärde sig le när han hade den. [smile]
Du får inte vara rädd för att le bara för att du den.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Du får inte vara rädd för att le bara för att du den.

Whatever you say, mate


   
SvaraCitera

louie:

et är fan inte lätt när det är svårt

Och min favoritdag var lätt när jag fick ta bort den


   
SvaraCitera

louie:

Palla inte ha någon pojk/flickvän i "guldåldern" 18-19 :((((((((((((

Vettiga människor lägger inte så mycket vikt vid huruvida deras partner har tandställning eller inte. se det som en tillgång, de allra mest utseendefixerade och lättfotade, dom sållar din tandställning bort, så får du bara mer vettiga människor! [surprised]


   
SvaraCitera