Aviseringar
Rensa alla

Tankar om att förlora sin oskuld.


Ämnesstartare

När jag var oskuld och funderade på det här med hur viktigt det är med "hur man förlorar oskulden" och "till vem" och allt sånt där, gick jag in på ungdomar. se:s forum, för där har de alla möjliga sjuka diskussioner om allt som handlar om sex. Vore det inte då en självklarhet att ha en tråd som handlade om just det jag var ute efter? Tyvärr fann jag ingen bra tråd.

Ett tag senare, så återvänder jag till den här sidan och har bestämt mig för att bidra med något, till dem som funderar på just samma sak som jag gjorde.

Jag förlorade min oskuld för ett tag sen.
Efteråt kändes det helt sjukt. Tankar som slog mig sådär i efterhand var typ "var det allt?". Missförstå mig inte, jag är riktigt nöjd över hur min första gång gick till. Det var bara grejen att ha sex. Det kändes skitbra, men ändå, jag hade haft så höga förväntingar på det.
Och på hur det skulle vara. Och hur killen jag hade det med skulle vara.
Släpp alla sånna tankar.
Att förlora oskulden må vara speciell,men så länge man inte har det helt oönskat, eller om de gick helt åt helvete. Så är nog det viktigaste att du har känslor för personen du har det med.

Det kan vara lätt att man koncentrerar sig på hur man önskar att det vore, men det blir inte alltid som man tror.

Det jag nog mest ivll komma fram till är att; gör inte så stor grej av det där med att förlora oskulden. Det må vara speciellt som sagt, men planera som jag försökte med i mitt huvud, funkar inte.
Men mest av allt är att inte göra det när man inte är redo alltså.
Det spelar ingen som helst roll i efterhand, tycker jag. Sen finns de ju en del som har andra tankar om det där:_

Min text blev nog rörig, ställg ärna frågor.
diskussion!


   
Citera
smisk

Finns inte mycket att diskutera. In, ut, sprut, tack och hej, ny tjej!
Inget behöver vara mindre komplicerat.


   
SvaraCitera

Okej.[cute]


   
SvaraCitera

smisk:

In, ut, sprut, tack och hej, ny tjej!

xD


   
SvaraCitera
smisk

passaro:

xD

Det är så det ska vara! [no-no]


   
SvaraCitera

smisk:

Det är så det ska vara! [no-no]

Mjo.[rolleyes]


   
SvaraCitera

lithiiium:

Så är nog det viktigaste att du har känslor för personen du har det med.

Annars blir man nog lät en lössläppt människa i slutändan. Tror jag. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förlora oskulden e så överskattat.
de e bara första gången av många lix[cheers]


   
SvaraCitera

JKNUG:

Annars blir man nog lät en lössläppt människa i slutändan. Tror jag.

Vadå. Så man skulle bli lössläppt bara för att man inte har känslor för första personen man har sex med?


   
SvaraCitera

SPiDERMANNEN:

Vadå. Så man skulle bli lössläppt bara för att man inte har känslor för första personen man har sex med?

Definitivt. [cool]


   
SvaraCitera

Han i varit riktigt kära o haft sex med den personen? Då är det verkligen inte bara in, ut, sprut eller tanken att "var det allt?".. 🙂


   
SvaraCitera

JKNUG:

Definitivt.

Right [zzz]


   
SvaraCitera
Tuvan

Nobody:

förlora oskulden e så överskattat

Jag håller med. Jag var helt förväntansfull och ivrig innan, jättenyfiken. Själv hade jag min första gång med rätt kille och det var så bra det kunde bli. Iofs gjorde det bara ont o jag led mig igenom det lixom, men det är smällar man får ta. (Killen tog det sakta o frågade hela tiden om det var ok)

Det blir ju bara bättre med tiden som går o med det man lär sig efterhand lixom. Mitt första halvår med aktivt sex går ju lixom inte att jämnföra med hur det är nu några år senare. En helt annan grej och tacka gudarna för det [y]

I love sex [wink][love]


   
SvaraCitera

smisk:

In, ut, sprut, tack och hej, ny tjej!

hahaha ^^

smisk:

Det är så det ska vara! [no-no]

näää! [no-no]

lithiiium:

är nog det viktigaste att du har känslor för personen du har det med

Så det ska va! [y]


   
SvaraCitera

Aldrig förstått grejen med oskulden. Det är ju bara sex. Inte så att jag skulle hoppa i säng med random snubbe, men ändå. Vissa är så dramatiska inför det. [tard]


   
SvaraCitera