Aviseringar
Rensa alla

Tankar som inte borde finnas.


Ämnesstartare

Varför finns det så mycket reklam om vikt för?

Och till exempel tv-programmet Top modell, Man måste ju vara väldigt smal.
Eller i skolan då man hör tjejer säga att dom tränar nästan varje dag för att gå ner. Och att dom är jätte tjocka (fast dom inte är det). [tired]

Jag är 168-170 väger 54. Jag vet ej om det är normalt, en del säger att det är för litet för min längd och andra säger att det är för mycket.

Den senaste tiden har jag börja tänka i dessa banor att jag är tjock? (fast jag inte är det)[n]

Jag mår ganska dåligt av att tänka sådär.. och tänker mer o mer på vad jag stoppar i mig.. [n]
Jag har aldrig gillat mat och har någon sorts ätstörning.

Tips på hur jag ska få bort dessa tankar? [smile]

Normalt att ha dessa tankar?


   
Citera

Normalt men dåligt. Källan till dem måste försvinna.


   
SvaraCitera

enni:

Källan till dem måste försvinna.


   
SvaraCitera

jag tycker inte bensintankar borde finnas


   
SvaraCitera

Tessis:

Normalt att ha dessa tankar?

Med tanke på hur stört vårt samhälle är, ja

Tessis:

Jag är 168-170 väger 54.

Du är verkligen inte smal! Jag är 168 och väger typ 54..så..och jag vet att jag är VÄLDIGT smal.

vet inte hur du ska få bort tankarna, men det är sjukt att man ska behöva känna så som du gör!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

Normalt men dåligt. Källan till dem måste försvinna.

Ja, men hur?


   
SvaraCitera
smisk

Tessis:

Tips på hur jag ska få bort dessa tankar? [smile]

Psykolog!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du är 168 och väger 54 har du ett bmi på 19,1 vilket innebär att du är normalviktig.


   
SvaraCitera

internet:

jag tycker inte bensintankar borde finnas

[cool]

Äh, är bara cp samhället som ger cp bilder till cp folket


   
SvaraCitera

internet:

jag tycker inte bensintankar borde finnas

hallå man kan fylla dem med äppeljuice så tycker alla att man ser häftig ut när man dricker bensin


   
SvaraCitera

smisk:

Psykolog!

Du kallade...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Du är verkligen inte smal! Jag är 168 och väger typ 54..så..och jag vet att jag är VÄLDIGT smal.

vet inte hur du ska få bort tankarna, men det är sjukt att man ska behöva känna så som du gör!

Okej, Jo jag vet, och vet inte heller hur jag ska få bort dom. har försökt, har pratat med några om hjälp... Men hjälper inte speciellt mycket. [n]


   
SvaraCitera

Tessis:

Ja, men hur?

svälta ihjäl den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

envitkossa:

Om du är 168 och väger 54 har du ett bmi på 19,1 vilket innebär att du är normalviktig.

men 0,1 ifrån att räknas som underviktig, så oroa dig inte. Du är verkligen inte tjock. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

envitkossa:

Om du är 168 och väger 54 har du ett bmi på 19,1 vilket innebär att du är normalviktig.

Okej det är bra att veta. Hade jag ingen aning om.


   
SvaraCitera