Aviseringar
Rensa alla

tappade bort mina cigg idag


Ämnesstartare

köpte ett paket cigg för mina egna pengar och nu är det borta
var tvungen att köpa ett nytt och det känns förjävligt


   
Citera
Ämnesstartare

HAHAHA
KLANTFIA

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag träffade en gammal klasskompis som jag inte gillar idag som ville tatta cigg av mig och jag var för snäll/trevlig/whatever för att säga nej [sad].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Jag träffade en gammal klasskompis som jag inte gillar idag som ville tatta cigg av mig och jag var för snäll/trevlig/whatever för att säga nej .

Jag är likadan, det suger 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säger alltid nej om nån jag ej gillar frågar mig om cigg. det e mina cig och är man för fattig för att köpa egna kan man gott vara utan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slarvmaja...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Btw, det drabba ju ingen fattig iaf. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

säger alltid nej om nån jag ej gillar frågar mig om cigg. det e mina cig och är man för fattig för att köpa egna kan man gott vara utan

jag är för snäll för att säga nej till alla 🙁 blir helt fattig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

jag är för snäll för att säga nej till alla 🙁 blir helt fattig själv

då gör du som så att du tar med dig bara det antal cigg du själv uppskattar att du kommer förbruka. när någon då frågar dig om du har cigg så säger du bara nej och att du ska ha dom sista själv och är sammtidigt sanningsenlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

då gör du som så att du tar med dig bara det antal cigg du själv uppskattar att du kommer förbruka. när någon då frågar dig om du har cigg så säger du bara nej och att du ska ha dom sista själv och är sammtidigt sanningsenlig.

Det är sant!
Hm, så ska jag göra.
Måste tigga tillbaka från en massa folk med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill fan också röka... varför röker jag inte?


   
SvaraCitera

Matilda1988:

då gör du som så att du tar med dig bara det antal cigg du själv uppskattar att du kommer förbruka. när någon då frågar dig om du har cigg så säger du bara nej och att du ska ha dom sista själv och är sammtidigt sanningsenlig.

Så gör jag iaf. Och samtidigt har man koll på hur mycket man röker. (8-9 st per dag. [blush])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TZ Arietis:

Jag vill fan också röka... varför röker jag inte?

TZ Arietis:

HASCH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

köpte ett paket cigg för mina egna pengar och nu är det borta

Och världen jublar! Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du skola icke röka [no-no]


   
SvaraCitera